• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • snabla

tycker morgan o laila var bäst! Det roligaste m hela programmet var Elisabeths troschock tror David blev lite generad...

• Mallan76

Hallonröd: Ja, självklart får man säga så! Jag tycker inte heller hon dansade så värst bra!

Mitt inlägg var inte riktat till dej och inte till nån speciell här egentligen, utan bara åt det det allmänna snacket man hört och läst om Isabella. Finns ju nån sida på nätet som bara går ut på att hata henne, t.ex.

• rebmetpes

missade hennes trosschock, lyfte hon inte bara lite på klänningen för att visa knät?

• Loup Garou
    Mallan76 skrev 2009-01-09 22:31:38 följande:
    Hallonröd: Ja, självklart får man säga så! Jag tycker inte heller hon dansade så värst bra! Mitt inlägg var inte riktat till dej och inte till nån speciell här egentligen, utan bara åt det det allmänna snacket man hört och läst om Isabella. Finns ju nån sida på nätet som bara går ut på att hata henne, t.ex.
    Va? Finns det verkligen det *s* har de inget bättre för sig. men som de säger all reklam är bra reklam. Min man gick inte på hennes blogg när han först hörde talas om henne nu i veckan för det var sånt snack om henne, och hon verkar vara en skärpt tjej (av det man kan läsa sig till) enligt honom. Det är säkert många som hittar till hennes sida på det viset, men jag har inget intresse av henne som person faktiskt Tyckte hon såg ut som bambi på is
  • Hallonröd
    Mallan76 skrev 2009-01-09 22:31:38 följande:
    Hallonröd: Ja, självklart får man säga så! Jag tycker inte heller hon dansade så värst bra! Mitt inlägg var inte riktat till dej
    Nej jag förstod det....Flört
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Hallonröd
    Harley skrev 2009-01-09 22:41:04 följande:
    Vet ni hur gammal Laila Bagge är? Nyfiken i en strut
    36
  • Hallonröd
    rebmetpes skrev 2009-01-09 22:33:48 följande:
    missade hennes trosschock, lyfte hon inte bara lite på klänningen för att visa knät?
    Missade troschocken...Fundersam 
  • Harley
    Hallonröd skrev 2009-01-09 22:43:03 följande:
    36
    Oops.. Trodde hon var äldre faktiskt.
    Vet du hur gammal Anders Bagge är också?
Svar på tråden Lets dance 2009