• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Thaleia
    vinterlärka skrev 2009-01-10 10:15:39 följande:
    Att Kitty skulle reagera så var inte ett dugg förvånande. Det sa jag redan innan hon skulle börja dansa. Orkade knappt titta på henne, blir bara irriterad. Barnslig, tjurig och kan inte ta kritik. (men hon kan GE kritik)Det var den bilden jag fick av henne när hon var med i Musikhjälpen och den verkar ju hänga med hit. Hasse Aro var helt klart vår favorit här i soffan igår. Underhållningsvärde till hundra. Underbar! Magdalena Graaf var också fantastisk. Som en prinsessa dansade hon runt. ånga favoriter har jag nog i år.
    Kitty var väl likadan när hon var med i Big Brother också, om jag inte minns fel. Har lite svårt för henne, faktiskt.
  • vinterlärka

Thaleia skrev 2009-01-10 10:40:59 följande:

Kitty var väl likadan när hon var med i Big Brother också, om jag inte minns fel. Har lite svårt för henne, faktiskt.
    Ja, men det är så tråkigt! Okej om man är känslig, det har jag inget emot alls, men att sura? Nej, det går bort.
  • fabler
    Lotten 66 skrev 2009-01-10 12:44:29 följande:
    Åkte någon ut igår?
    nej! först nästa vecka någon åker ut.
    elias är världens sötaste!!!
  • Loup Garou
    Kaxmaja skrev 2009-01-10 08:37:20 följande:
    Tjejer før att gøra de lätt kan vi väll komma øveräns om att när vi skriver Morgan menar vi Morgan Alling och Mojje när vi menar Mojje? Jag tycker inte att Laila ser ut som 46 36 okej men inte närmre 50 inte.
    Men det är väl klart att Mojje är Mojje och Morgan är Morgan Annars blir det bara rörigt som du säger!!!

Tycker faktiskt att Laila ser äldre ut än sina 36 men, jag trodde hon var över 40 faktiskt!
  • MosterMammaMia

Håller fullständigt med Er angående Kitty, pinsam historia hela hon. Dottern håller just nu på Linda Haglund och min röst går till George Scott

• Fresa78

Puh, det var mycket att läsa ikapp, bra jobbat alla

Morgan är fortfarande min favorit, han var jättebra!
    Gud vad maken och jag skrattade när Hasse Aro dansade, blev besviken på Kittys attityd som många andra och B-bella "högklackat i regn" var en bra beskrivning
    Jag tror George Scott ryker nästa vecka...

• Kaxmaja
    Fresa78 skrev 2009-01-10 18:14:30 följande:
    Puh, det var mycket att läsa ikapp, bra jobbat alla Morgan är fortfarande min favorit, han var jättebra!Gud vad maken och jag skrattade när Hasse Aro dansade, blev besviken på Kittys attityd som många andra och B-bella "högklackat i regn" var en bra beskrivning Jag tror George Scott ryker nästa vecka...
    Ja vi jobbade på bra igår
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Annanym

Morgan blev nog faktiskt min favorit på killsidan och helt otippat blev det Laila av brudarna! De som gärna får åka ut är Kitty, Bella och Carl-Jan. Och Mojje, han är så läbbig tycker jag! George kan det nog bli nåt av.

• SandyL

*lägger i favoriter*

Tyckte Laila va bra (men inflammationen måste hon har överdrivit va????), Morgan va bra, Magdalena.

Blondinbella va la inte sådär jättebra...

Hasse Aro grym

Han som hon sprintern Linda dansar med....SÅ snygg

Svar på tråden Lets dance 2009