Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
suomigirl skrev 2009-02-26 18:41:52 följande:
suomigirl skrev 2009-02-26 18:41:52 följande:
suomigirl skrev 2009-02-26 21:13:55 följande:
suomigirl skrev 2009-02-26 21:28:05 följande:
Leather Cravat
den andra!
pyret 78
Nä, jag har tyvärr inte det programmet. De blir inte större även om man klickar på bilderna? Är det ett bra program i övrigt? Letar efter ett lätt och bra program att redigera mina bilder i.
Har fått felmeddelande flera gånger när jag ska publicera ett inlägg.. började redan igår, men så efter ett tag funkar det igen. Någon mer?
Pyret 78 skrev 2009-02-27 14:40:44 följande:
Carisma95 skrev 2009-02-27 15:51:45 följande:
jo, en sak som jag upptäckt saknas i min blogg är det där "tillbaka till bloggens startsida" det borde väl ligga i templatesen från pyzam eller hur? Går man längre bak i min blogg och läser så kommer man inte snabbt och smidigt tillbaka till start..
hur göra? någon som vet?
Jag gick in på layouts - valde min presentationsbild - där kan du lägga till text och länk. La in min adress som länk, så nu ska man kunna klicka på den och komma till första sidan.
Men man kan ju lägga in en annan bild också..
skriver man dessutom rätt adress så underlättar det ju en del också.. *muttrar*
Varför dras texten ihop ibland? När jag redigerar så är det enterslag mellan styckena, men när jag läser bloggen är allt bara en enda klump
Har bytt dator så jag har windows XP nu igen. Förut körde jag firefox. Spelar det någon roll tro?
hmm.. jag insåg häromdagen att jag egentligne inte får ha min blogg som sidfot längre.. har ni andra också sett reglerna för det där?
oopsie..