Inlägg från: Vaniljlatte |Visa alla inlägg
  • Vaniljlatte

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Blogg skrev 2009-01-10 20:32:43 följande:

Nu har jag fått till en blogg signatur med transparent bakgrund.jag använde mig av denna sida www.mylivesignature.com/
    hur fick du bakgrunden transparent? Jag får den bara vit ?
  • Vaniljlatte

Carisma95 skrev 2009-01-11 08:55:33 följande:

Min blev genomskinlig automatiskt.Men det kanske beror på vilket "mall" man väljer..?
    Vad valde du för mall då? Såg på din blogg att du har ju inte heller vit bakgrund.. knasigt.
  • Vaniljlatte

Mamasnest skrev 2009-01-11 10:56:14 följande:

Vaniljlatte: Du vill väl vara med i trådstarten?!
    Ja.. varför inte
  • Vaniljlatte

Nu vet jag vad jag gjorde för fel! Jag valde "want to download this signature" istället för "want to use this signature". vid "want to use.." fick man en html kod. då blev det transparent bakgrund.

Tjoho!

• Vaniljlatte

Blogg skrev 2009-01-11 14:21:32 följande:

Härligt att det ordnade sig!
    *dansa med*
  • Vaniljlatte

Isor:

Det ser lite konstigt ut precis under dina inlägg. Där vid reaktionerna. Är det något som blivit fel eller är det min läsare?

• Vaniljlatte

damn it.. måste byta layout.. ++

• Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-01-11 23:41:05 följande:

Hur får man in den i Inläggen då?
    När du är klar.. så kommer det upp olika alternativ "ladda ner" eller "use this.." klickar du på use this får du upp en html-kod som du kan klistra in i dina inlägg.
  • Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-01-11 23:59:57 följande:

Ok såg inte ja' men kollar igen
    gör du en signatur? för det står när det kommer upp "Din signatur är klar!" bla bla.. Jag kollade ju inte om man kunde göra annat skoj på den där sidan.
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?