Inlägg från: Vaniljlatte |Visa alla inlägg
  • Vaniljlatte

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Jag kan fortfarande inte stänga fönstret med din blogg Isor, men inga andra internetsidor krånglar.. Myche märklich.

• Vaniljlatte

Isorfidien skrev 2009-01-14 20:39:30 följande:

Kolla om det går bättre nu gällande kommentarer hos mig. Bytte ut en kommentatorinställning men annars har jag ingen aning om vad det kan vara för fel.
    woho! Nu är i alla fall sidan som den ska.. alltså det kom upp en ruta jag kan skriva i. (jag har alltså inte kunnat kryssat sidan hittills, utan den har kommit fram på den här tiden)
  • Vaniljlatte

Men idag vill verkligen ingenting för mig! Fortfarande kan jag inte lägga till bilder i mitt sidelement..

• Vaniljlatte

Nej, det här är inte sant!

Min layoutsida funkar inte idag heller!! Vad gör jag för fel?!

• Vaniljlatte

Carisma95 skrev 2009-01-15 10:10:33 följande:

Har du hällt latte på tangentbordet nu igen..?
    erhmm.. *smusslar bort kaffekoppen lite diskret*

HUR kan du tro något sådant om mig?!

• Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-01-15 11:22:16 följande:

Trist Ingeen aning! Hur går dé?
    Funkar fortfarande inte.. den har ju funkat förut.. jaja. Jag får väl inte lägga till några fina bilder i kanten då
  • Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-01-15 13:45:53 följande:

Hmm..Trist Det é ju inte världslätt att kontakta blogger heller ju Men...Testa en ny blogg..En test blogg så ser du om de går,då är de ju valsing på din nuvarande blogg Jättelätt att bara ta bort Testbloggen jue
    jo det är nog vajsning på min nuvarande blogg.. men det funkade ju för någon dag sedan. Ja jag får nog göra som du skriver..
  • Vaniljlatte

Nej, jag tror jag har fått hjärnsläpp bara! Var sjutton går jag för att lägga in gadgets i layouten?

• Vaniljlatte

Men nu har jag min testblogg uppe.. men det finns inget "lägg till". Bara 3 st redan befintliga "bloggintresserade" "bloggarkiv" och "om mig". Dessa kan jag redigera...

shit. jag är helt tom i huvudet! vad läskigt!!

• Vaniljlatte

Fast det står error on page här med..

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?