Inlägg från: Vaniljlatte |Visa alla inlägg
  • Vaniljlatte

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

www.mylivesignature.com/ jag med.

Vad konstigt prova igen!

creating a new signature using our wizard - using the signature wizard - fyll i allt - sen kommer det upp. "want to animate" "want to download" "want to use this"

• Vaniljlatte

Jo det tycker jag absolut!

Fast jag kan inte läsa det där som det står jag läser "jam och kjam" (alltså det är mitt huvud som gör det, inte texten i sig)

• Vaniljlatte

Kan inte ni bara ge mig ett tips på hur vi ska göra imorgon? OT och allt, men jag är rådvill!

vaniljlatte.blogspot.com

jag kommer inte kunna sova inatt!

• Vaniljlatte

guild skrev 2009-01-12 00:17:38 följande:

Nu ska det in lite mer text ...vill även ha nån form av bildspel...sen är jag nöjd för ett tag tror jag
    hehe.. det var den där bakgrunden jag hade förut (som jag precis bytte!)

Nu _måste_ jag försöka sova.

god natt..
  • Vaniljlatte

guild skrev 2009-01-12 00:25:27 följande:

du tröttnade m.a.o...vilken tur för mig
    hehe.. nä. Men jag fick "negativ respons".. hrmpfh!
  • Vaniljlatte

Är det någon mer än jag som har problem med layout sidan idag? Får bara upp halva sidan och så "error on page". Men de andra sidorna funkar ju..

knas.

• Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-01-14 11:36:08 följande:

Inte ja'...Min fungerar som den ska!
    Men då!! *suck*
  • Vaniljlatte

Men åh vad less jag blir! Inte för att det är viktigt, men för att det stör mig att det inte funkar!

kanske skulle ta och hitta på något annat än sitta och glo på en sida som inte funkar? dumdidum.. men VAD?!

• Vaniljlatte

Alltså.. detta är ju väldigt konstigt. Vänder mig främst till Isorfidien och Mamasnest, då jag upptäckt detta hos er.

Jag kan inte kommentera hos er utan att min dator hänger upp sig. Först kommer inte själva rutan upp som man skriver i, sen kan jag inte ens kryssa fönstret jag har er blogg i! Inte ens scrolla!

Andra sidor funkar galant. Även att kommentera i andra bloggar. Har ni för mycket information i era kommentarer som gör att min dator hänger sig, eller kan det vara fel någonstans?

ville i vilket fall bara påkalla problemet, så ni inte tror jag skiter i er!

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?