Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Carisma95 skrev 2009-01-09 16:46:10 följande:
    Sid.64 var nånstans...? (Helt lost).
    Sidan 64 i den här tråden tror jag att de menar.
    Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
  • Mamasnest

Finns det en lista på de som vill upp i trådstarten? Min man kommer snart hem efter att ha varit borta i 3 veckor så jag kommer nog inte att sitta vid datorn lika mycket de sista dagarna. Tänkte att vi kunde fixa det där nu?!

• Mamasnest

Nu har jag lagt till två st i trådstarten. Jag vågar inte lägga in de som bara säger att de vill vara med i tråden, jag vet ju inte om de vill ligga i trådstarten också.

Om det är fler som vill vara med i trådstarten så får ni gärna skriva i min gästbok (jag syftar på den här på FL, men den på hemsidan går också bra ), jag kanske inte hinner följa tråden helt under helgen.

• Mamasnest
    Snorkfröken83 skrev 2009-01-09 22:47:17 följande:
    Mamasnest: Tack! Ha det så mysigt med din man sedan då han kommer hem!
    Han kommer nog mest att sova, han har jobbat minst 12 timmar om dagen, 21 dagar i sträck. Men det ska ändå bli skönt att få hem honom.
  • Mamasnest
    Isorfidien skrev 2009-01-10 08:03:42 följande:
    Okej nu spammar jag lite men det här är relevant för båda trådarna. Igår lade jag ut en utmaning i min blogg och jag har själv påbörjat arbetet. Varje timme vid exakt samma tid tar jag ett kort av det jag gör just då. Korten lägger jag upp i bloggen undan för undan.Kom in och kolla eller varför inte anta min utmaning att göra samma sak!frostensdotter.blogspot.com
    Om jag antar utmaningen, måste jag göra det idag? Batteriet i min kamera hade laddat ur, men jag kan göra det i morgon.
    Var lägger man alla bilderna? I själva bloggen  blir det ju fullt på en gång. Kan man göra ett album på sidan eller så?
  • Mamasnest
    Isorfidien skrev 2009-01-10 09:06:06 följande:
    Mamasnest: du kan göra utmaningen vilken dag som helst. Meddela mig bara när du börjar så lägger jag till din länk då.Carisma95: jag lade upp en ny bild med genomskinlig bakgrund i paint, skrev mitt namn, klippte ut så nära bokstäverna som möjligt, sparade i .gif och laddade upp.
    Ok. Vill någon prova och se om min ruta för snabbmeddelanden fungerar? Snodd från Isorfidien igen så klart.
  • Mamasnest
    Vaniljlatte skrev 2009-01-10 18:34:42 följande:
    Scheissejag hittade en sida man kunde göra signaturer på, problemet är att jag har svart bakgrund och bakgrunden på dessa signaturer är vita! Jag får inte bort det.. tips?
    Vilken sida var det?
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?