Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Carisma95 skrev 2009-01-11 10:41:30 följande:
    Bara en sak som slog mig när jag var inne på din blogg.Testa att minska texten för "sidfot" (nedanför blogginlägget där det t.ex. står kommentar). Det gör man under layout och text/färger.Nu står det 0 innan radbrytet och sen kommentarer som första ord på nästa rad. (Om du förstår vad jag menar)?
    Guuuud vad bra med kommentarer som den! Ett jättetack till dig som var så uppmärksam.
    Är det bättre nu?
    Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
  • Mamasnest
    Baglady skrev 2009-01-11 10:47:56 följande:
    Svar på #876 Fin blogg du har!!Kika gärna in hos mig också
    Nu har jag lämnat ett avtryck.
    Vad gör mannen i NY? Min man reser också mycket i jobbet.
  • Mamasnest

Jag har gjort ett album i Picassa där jag lägger mina "ett-kort-i-timmen" bilder, men de uppdateras inte i bloggen där det albumet ligger som bildspel. Varför gör det inte det?

• Mamasnest
    Isorfidien skrev 2009-01-11 14:38:20 följande:
    Mamasnest skrev 2009-01-11 14:29:43 följande: Har du varit in och sparat i både den gadget som styr bilderna samt sparat ändringarna i bloggen?
    Det fungerar nu, antagligen tog det lite extra tid att registrera hos Picasa eller något...
  • Mamasnest
    Isorfidien skrev 2009-01-12 08:18:39 följande:
    Länka den direkt från siten, ladda inte ner den. Använd koden du får för din signatur när du är klar.
    Ja, jag upptäckte det, men jag får som en vit ram runt själva bokstäverna, ser grötigt ut när jag publicerar på bloggen. Går det att få bort?
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?