Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Min blogg har stigit i värde över natten, den är nu värd över 12 000 kr.

Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
  • Mamasnest
    Buschiq skrev 2009-01-08 09:22:51 följande:
    Jag håller ju på med en ganska personlig blogg med, hittade en riktigt fin mall till den!!! Om någon har lust att kika får ni gärna göra det - ni behöver ju inte läsa om det känns jobbigt ( jag skriver om sambons otrohet och sexchatt-beroende) men vill ni så får ni! Har dock inte hunnit skriva så mycket ännu, men det är skönt att ha en lite anonym plats där man kan ventilera känslor - inget man gör på bloggen vännerna hemma läser...Jag var bara så himla nöjd med bakgrunden jag hittade, en historisk känsla på den   www.net-widow.blogspot.com Ps, lägg inte upp den i översta inlägget
    Usch vad hemskt, man blir ju alldeles gråtfärdig av att läsa.
    Massor av kramar till dig!
  • Mamasnest
    Buschiq skrev 2009-01-08 09:37:31 följande:
    Tack snälla ni!!! I bland känns det skit och ibland ganska hyfsat. Vi jobbar på det - jag kommer väl fram till nutid så småningom *skrattar*Vi är nog alldeles för många som råkar ut för sånt här tyvärr... När jag berättade för min mamma talade hon om att pappa varit ute på dumheter när jag var en fem-sex år. Det hade jag ingen aning om... Man blir förvånad!Men - vad tyckte ni om bakgrunden???
    Jättefin!
  • Mamasnest
    Vaniljlatte skrev 2009-01-08 11:31:19 följande:
    Mamasnest skrev 2009-01-08 11:25:37 följande: haha! Hur menar du nu?
    Jag läser ju din blogg med jämna mellanrum och vet att du gillar att pyssla med den också.
  • Mamasnest
    Vaniljlatte skrev 2009-01-08 11:41:16 följande:
    Mamasnest skrev 2009-01-08 11:40:37 följande: Du tänkte så.. jag trodde du menade för att jag inte kan nåt! :-P
    Neeeeej, så tänkte jag absolut inte, din blogg är jättfin!
  • Mamasnest
    Isorfidien skrev 2009-01-08 12:32:46 följande:
    Jag hittade en liten rolig funktion som man kan lägga till: reaktioner (du kan ha upp till 3 alternativ).Gå in under layout och klicka på "redigera" i rutan för blogginlägg. Där kan du förändra hur inläggen ser ut, flytta lite saker hit och dit. Jag valde att lägga till 3 reaktioner till bloggen men sedan får man väl hoppas på att någon använder dem också. frostensdotter.blogspot.com
    Ha ha, vilken rolig grej! Tur att vi har dig som hittar på så mycket roligt!

Själv har jag 39 graders feber. I morgon kommer maken hem efter att ha varit på jobb i 3 veckor, det är inte helt enkelt alla gånger att vara ensam med barnen så länge. Tror att det är därför som jag är sjuk igen, minm kropp är helt enkelt trött.
  • Mamasnest

Jag har valt 3 kategorier under reaktioner, men på det tredje alternativet försvinner siffran så jag ser inte om någon har kryssat i där. Undra om man kan göra något åt det?

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?