Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Jag försökte göra en banner i Scapblog, men man kan ju inte skriva med å, ä eller ö där.

Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
  • Mamasnest
    Carisma95 skrev 2009-01-07 13:54:37 följande:
    Testade att lägga till en "header", men den blir ju pytteliten. Hur får man den större?
    Du måste göra bilden större innan du lägger in den tror jag. Så har jag gjort i alla fall.
  • Mamasnest
    Carisma95 skrev 2009-01-07 14:08:57 följande:
    Vilket program använder du då? Eller spelar det någon roll..?
    Microsoft Office Picture Manager använder jag, men man kan väl använda vilket program man vill.
  • Mamasnest
    SeTa skrev 2009-01-07 14:53:09 följande:
    Mamasnest skrev 2009-01-07 08:47:29 följande: Jag var inne o grinade hos dej igår. Lämnade kommentar också ju.
    Ja just det.
  • Mamasnest
    Buschiq skrev 2009-01-07 17:14:12 följande:
    Mamasnest skrev 2009-01-07 13:44:43 följande: Kul att testa :) Jag håller på med digiscrapping (gör freebies) och på min ena blogg blev det ca 17000:-, på den andra (min personliga blogg) blev det bara 2800:- Efter att ha läst igenom hela tråden idag, puh, blev jag jättesugen på att ta tag i trixandet med bloggarna igen. Själv hittade jag inga såna där bra sidor när jag började så jag testade och testade att ändra i html-koden tills jag fick det som jag ville. Otroligt tidsödande, men skoj. :)Här hittar ni mina bloggar: www.happy-digiscrapper.blogspot.com och www.my-attic-treasures.blogspot.com
    Kul med engelska bloggar. får man fråga varför du skriver på engelska? Fler läsare?
    Min man är kanadensare så jag har funderat över de där översättarna som finns till en del bloggar... Kanske kunde vara kul för alla i Kanada att läsa med tänkte jag.
  • Mamasnest

Fru annmi: *vinkar* Välkommen!

Jag kan inte se mina bilder i bloggen och heller inte ladda upp nya. Det står att det är ett internt fel, är det fler som får upp det i era bloggar?

Vill ni nya att jag lägger in er i trådstarten med? Vi kan ju samla ihop några då så gör jag det.

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?