Inlägg från: Carisma95 |Visa alla inlägg
  • Carisma95

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

02Smulan skrev 2009-02-06 15:48:09 följande:
    Carisma95 skrev 2009-02-06 15:23:10 följande: Ahaa okej, men vilken gadget väljer man för att få hela bakgrunden då? Jag får bara in en bild i headern liksom, längst upp....
    Funka med vilken som. Jag klickade till höger och valde sen html/Java-länken.
    vastragotaland.blogspot.com - From my point of view!
  • Carisma95
    listoplisto skrev 2009-02-06 21:25:14 följande:
    Du kan skaffa en besöksräknare på många olika ställen. Googla på "besöksräknare blogg" så får du en massa träffar. Sedan kan du lägga in räknaren som en textlänk eller en logga eller liknande. Det går att göra så att det är väldigt diskret.Jag använder statcounter.com
    Jag litar på dig nu...
  • Carisma95
    ebbebulan skrev 2009-02-07 10:08:21 följande:
    Hej! Jag hittade hit idag o glad blev jag för det. Nu har jag inte orkat läsa igenom hela tråden, tyvärr så om jag kommer några frågor, som redan är besvarade, så hoppas jag att det är okej? Har gjort om bloggen lite, var ut på nån sida som ni skrev om i början av tråden. Kika gärna o kom med lite åsikter, bra som dåliga.Trevlig helg!
    Jättefin, stilren!
    Ska jag kritisera något så säger jag som "fru annmi", en snygg headerbild kanske? Själva rubriken ser lite trist ut. 
  • Carisma95
    Buschiq skrev 2009-02-07 15:24:16 följande:
    Jag har bytt utseende på min scrap-blogg Vad tycks?happy-digiscrapper.blogspot.com/Den var lite knepig att få till för designern hade lagt upp en del av bakgrunden i fel storlek, men det gick att fixa till med lite envishet, gällde bara att hitta rätt del. Egentligen ville jag ha en 3 kolumns blogg, men jag gillade utseendet på den här Här finns en jättebra sida med massor av mallar/templates, jag hittade min här:btemplates.com/
    Snygga. Säger som fru Annmi. Hur får man hem dom ?
  • Carisma95
    Fru annmi skrev 2009-02-07 16:03:15 följande:
    Jaa ru'..Säg de ..Har du testat att ladda hem nå't?Undrar om de e en HTML-Kod eller vad??
    Nej, jag provade aldrig.
    Har ju två bloggar nu. Jag får lugna mig lite så jag inte skenar iväg...
  • Carisma95
    "Mai exvis" är inget dataspråk alltså, utan Fru Annmi menar 
    att du ska kopier över html-texten för dessa "gadgetar" i t.ex. word eller liknande, så du kan klistra in dem igen efter du bytt mall.
  • Carisma95
    hejhejhej skrev 2009-02-09 14:40:30 följande:
    Svar på #2203Fru annmi skrev 2009-02-09 14:30:58 följande: min kan ni skriva upp om ni vill. har kanske inte så mycket kul att skriva om men det händer just nu är det mycket intriger=( (eller hur det stavas)
    Då skriver vi en lista här, precis som sist.
    Fler som hänger på?

skrolly87.blogspot.com
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?