Inlägg från: Carisma95 |Visa alla inlägg
  • Carisma95

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Amadeus Mamma skrev 2009-02-16 11:43:30 följande:
    Carisma95 skrev 2009-02-16 08:31:33 följande: Jag försökte få dit en bild, men den vart ju aldeles förstor, får det inte alls att funka.. Blir tokig på detta.. Tålamodet på topp :P
    Förminska bilden kan du ju göra i nåt "lätt" program. T.ex. Paint.
    vastragotaland.blogspot.com - From my point of view!
  • Carisma95
    Amadeus Mamma skrev 2009-02-16 12:02:53 följande:
    Carisma95 skrev 2009-02-16 11:48:30 följande: Men hur har du fått din bild så, med blommor och grejer?Sen en sak till.. Besök statisktiken får jag inte att funka. Skaffa nog ett konto på där på sun..? Men jag fatta nada av alla koder och grejer.. ?
    Det är lite "trixat" med andra program (har Gimp, ett gratis bildredigeringsprogram).
  • Carisma95
    twinstar skrev 2009-02-16 14:25:52 följande:
    Vilken template har ni utgått ifrån när ni gjort tre spalter?!
    Minima har jag.
  • Carisma95
    EXPOSED skrev 2009-02-16 15:03:58 följande:
    Mm, det är något helt galet med den där räknaren .
    Den kanske menar att det var 2 + 5 + 1 besökare... 
  • Carisma95
    Fru annmi skrev 2009-02-17 11:42:31 följande:
    Låter logiskt jaa...

Tänk på att jag är blond.
    Jag ville bara dubbelkolla.
  • Carisma95
    Smurf83 skrev 2009-02-17 11:44:25 följande:
    beror på vart man tar besöksräknaren ifrån.vissa kan man ang. vart den ska börja ifrån, dvs. 0 eller 123 eller dyligt.har för mig att sunset ä så.
    Aha, vad trevligt.
    Smartast är då att lägga in den nya och kolla så det funkar, INNAN man tar bort sin gamla. *pratar med mig själv*

Tack!
  • Carisma95
    Smurf83 skrev 2009-02-17 12:06:27 följande:
    Till er som har signatur från www.mylivesignature.com/ hur har ni fått den transparent, och inte vit bakgrund? samt hur har ni lagt in den i inlägget?
    Jag ändrade inget. Den "mall" jag valde var tydligen med transparant bakgrund från början, för jag har inte ändrat något. (Har hört flera som fått vita...)

För att få med den i VARJE inlägg, gå in på:
    Inställningar --> Formatering och klistra in html-koden längst ner (under "Mall för inlägg") + spara.
  • Carisma95
    EXPOSED skrev 2009-02-17 14:07:26 följande:
    Nu är jag jävligt tjatig känner jag... Men kan någon av er som inte varit inne hos mig besöka mig?  annemoije.blogspot.com/
    Japp, färdig.

Totalt idag 1 besökare. Totalt denna månaden 2... Wohooo!
  • Carisma95
    Mamasnest skrev 2009-02-17 20:07:30 följande:
    Nu syns inte min bakgrund från TCBOTB alls i min blogg! Är det verkligen bara jag som har problem med detta?
    Själva den lilla "reklamloggan" har jag också, men orkar inte bry mig att ta bort den.
    Men jag har inte problem med själva bakgrunden? Har den försvunnit av sig själv menar du, eller har du försökt redigera?
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?