Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Dhella skrev 2009-01-27 12:33:53 följande:
    Passar även på att fråga om någon använts sig av mall från denna sidan?btemplates.comNågon som vet om man måste köpa mallen. verkar så eller hur fungerar det att få in den på min blogg?
    Tyvärr inte,men...
    Man ska ju tydligen Ladda ner den man önskar så..Att de kostar trot ja' inte
    Testade ju inte men...Man borde väl få nån slags kod att sätta in i Redigera HTML eller??
    Någon annan som vet??
  • Fru annmi
    Dhella skrev 2009-01-27 13:01:32 följande:
    Antingen gjorde jag galet eller så fanns det ingen HTML-kod. Man skulle spara mallen på sin dator och då antar jag man ska ladda upp den på sin blogg. Då får jag upp att jag inte har licens att använda filen.
    Aha...Ok!
    Dhella skrev 2009-01-27 13:04:06 följande:
    Japp så som hon har på sin blogg menar jag... snygg och enkel bakgrund har hon oxå Jag får väl leta om inte tigern själv hoppar in här och vill vara snäll och förklara för lilla mig
    Jaa,men tror att hon berättar i ett inlägg i bloggen,men är inte 100 säker för de har vart fler,så...
    Hoppas någon läser & berättar
  • Fru annmi
    CyberHarmony skrev 2009-01-27 13:19:46 följande:
    Hej! Hoppas detta inte blir för krångligt men jag har försökt att göra en ny design till min blogg och jag vill det ska vara svart i mitten och vit text... Det ´va lätt att fixa designen men när jag publicerade den såg man inte min bloggtext, den blev svart hur mtýcket jag än ändrade i text-layouten.. Nu ser den ut så här.. cyberelena.blogspot.com/ har bytt till orginalbakgrund och lagt en annan bakgrund.. Men jag vill byta ut hela som jag gjort på denna... cyberbetti.blogspot.com/ Fast med svart i mitten och kunna behålla min vita text.. Det vill sig inte!! Har surfat och kollat på nätet men hittar inga lösningar... Nån som är mer inne på detta och vet hur det funkar???
    Går det inte att ändra det i om du går in på Layout..Sedan Teckensnitt och färger ??
  • Fru annmi
    CyberHarmony skrev 2009-01-27 15:30:32 följande:
    Nepp, hur jag än gör så blir det svart.. Gjorde en testblogg (så jag nte sabbar min egen) elena-ringstrom.blogspot.com/ och satte en ljus mall.. Det blir också svart (texten alltså).. Kollar på layoten och där e det vit, kollar html och där ligger koden för vit.. *superfrustrerad*
    Men ändra i Färg för text..Det har jag gjort i min...
    Går inte de alltså?
    Konstigt ...
  • Fru annmi
    Mamasnest skrev 2009-01-28 14:12:59 följande:
    Tack för att du påminde mig i gästboken. Jag är ensam med barnen och hinner bara läsa ´lite här och där nu ett par veckor.
    *hihi*..Jaa ,jag förstår hur de kan vara & ingen fara..
    Tack!
  • Fru annmi
    KEL08 skrev 2009-01-28 18:16:17 följande:
    IQ Badboll:Nu har jag koden, gjorde som Fru annmi skrev men får inte till de.. Jag är hopplös
    Vad gav ja för förslag?? I vad?
    Vaddå Glömsk ...
  • Fru annmi
    KEL08 skrev 2009-01-28 20:16:58 följande:
    Detta
    Aha...Ok...
    Funkade de inte?
  • Fru annmi
    KEL08 skrev 2009-01-28 20:25:50 följande:
    Inte vad jag kan se iaf.. antingen så är de en ruta med ett rött kryss i eller ingenting. För jag musen över där så markerar den att de finns nåt där och klickar jag kommer jag till mylivesignature..Vet inte alls hur jag ska göra!
    Men..Hämtar du koden till din sgnatur då?
    Du trycker på Use sigs när du gjort en ..& sedan Generate HTML code..
    Den klistrar du in sedan i ett inläff om du vill ha de där...
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?