Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Gillar ni inte Svart eller Katter så...
    Tassa INTE in till mig ...

Jam & Kram!
    annmisblogg.blogspot.com/

• Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 15:34:04 följande:
    Jättefin sida =) var har du hittat signaturerna? Jag är verkligen grön märker jag när jag har kollat in era bloggar... Trodde jag kunde lite iallafall haha
    Ååå....Tack
    Här finner du Signaturer :
    www.mylivesignature.com/
  • Fru annmi
    Hoppaloppan skrev 2009-01-31 15:37:01 följande:
    Sen en fundering till här... Hos hemmahossofi.blogspot.com/ spelar det ju musik.Jag vill oxå kunna spela musik på min. Hur gör man?! Har registerat mig på deezer.com, men sen då?
    dags att ta det lugnt skrev 2009-01-31 15:53:23 följande:
    Hoppaloppan skrev 2009-01-31 15:37:01 följande:
    Undrar oxå hur man får musik på bloggen!
    Här kanske
    www.mixpod.com/
  • Fru annmi
    Hoppaloppan skrev 2009-01-31 16:00:45 följande:
    har fixat en spelare på min sida, men den börjar inte spela aoutomatiskt.....
    Hmmm..Jaa,jag vet inte tyvärr
    Men..guild har en på sin sida...Hör me henne
    Hennes länk finns längst ned i Ts....
  • Fru annmi
    Hoppaloppan skrev 2009-01-31 16:06:48 följande:
    kära nån, det räcker med att skriva att jag behöver hjälp så löser jag det själv :D
    *Hahaaa*...De e ju bra
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:06:52 följande:
    Har fixat lite nu efter att ha fått några tips här =) Vad tycker ni?Hur får man en snygg header? Det känns lite tomt på toppen där =)Varför försvinner mina favoritbloggar hela tiden när man gör om?? Riktigt irriterande...Tänkte höra också om nån vet hur man får en sån där räknare där det står hur många som varít där idag, veckan och totalt... Sett det hos några =)Sen också om nån vet om man kan ändra sida på sidokolumnerna? Vill ha dem på andra sidan tror jag... Många frågor jag vet =) Har n i tips kanske på sidor där man kan hitta massa grejer =)
    Jaa,headers finner du en fin Gratisbild/eget foto eller gör i Ps programm
    Detta med gadget på andra sidan..Går nog inte att flytta dem utan du måste byta Layouten så de är på andra sidan,tror ja

Föresten...Varför har du både Pyzam's & Cutes "banner" i din blogg?
    Varför de försvinner dina Favvisarr vet ja' inte heller tyvärr
    Ej heller detta mé Räknare....Du får ta & kika i de som har detta & fråga dem direkt iafall de inte tassar så mycket här inne ..

Lycka Till! Me din fina Blogg!
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:06:52 följande:
    Har fixat lite nu efter att ha fått några tips här =) Vad tycker ni?Hur får man en snygg header? Det känns lite tomt på toppen där =)Varför försvinner mina favoritbloggar hela tiden när man gör om?? Riktigt irriterande...Tänkte höra också om nån vet hur man får en sån där räknare där det står hur många som varít där idag, veckan och totalt... Sett det hos några =)Sen också om nån vet om man kan ändra sida på sidokolumnerna? Vill ha dem på andra sidan tror jag... Många frågor jag vet =) Har n i tips kanske på sidor där man kan hitta massa grejer =)
    Föresten...Appropå Headers...
    Kan du göra fina Scrapps på Photobucket.com av dina egna bilder
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:35:44 följande:
    Vaddå deras banner, vet inte vad de e =) Hittade mallen på en sida som jag fíck av en här inne... Jag kan verkligen inte göra nåt i photoshop eller nåt sånt. Är helt värdelös på dessa photoprogram =)Jag får testa vidare =) Hoppas verkligen inte jag gjort nåt dumt nu... Men jag har bara tagit mallen från en sida på nätet, kanske nån mer som har likadan...
    Tack!
    Joo,du har en remsa med Pyzam's namn på i Orange..De e deras banner,men du har ju inte deras sida längre eller bakrund menar ja ju ..Du har inte raderat deras alltså HTML-kod antar ja'...

Sedan Har du cutes on the vad de nu heter,till Vänster i hörnet en Grönaktig oxå Banner & deras sida har du ...
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:35:44 följande:
    Vaddå deras banner, vet inte vad de e =) Hittade mallen på en sida som jag fíck av en här inne... Jag kan verkligen inte göra nåt i photoshop eller nåt sånt. Är helt värdelös på dessa photoprogram =)Jag får testa vidare =) Hoppas verkligen inte jag gjort nåt dumt nu... Men jag har bara tagit mallen från en sida på nätet, kanske nån mer som har likadan...
    Tack!
    Du har INTE gjort nå dumt ....
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:43:20 följande:
    Jahaaa nu vaknade hjärncellerna =) ja just det den förra mallen jag hade var en pyzam =)Trodde inte man var tvungen att radera sånt... Ska nog göra det för jag undrade just varför den syntes =)
    Cutes är därifrån jag fick bakgrunden som jag har nu =)
    Ska fixa det där med bakgrunden från pyzam =)
    Trodde först att jag hade tagit från nån som man inte fick eller nåt =)
    *hihi*...Neerå...De e Jättevackert hos dig & bra ...
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?