Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

CMH skrev 2009-01-28 21:36:38 följande:
    FÖRLÅT om jag är OT nu! Vill bara ställa en fråga då ni alla har en blogg på blospot :) Jag hade det förut men raderade mitt konto, men bloggen är fortfarande kvar, trodde den skulle raderas :( Nån som vet hur man får bort den? Hittar ingen e-post adress till dom som har blogspot eller vad man ska säga.. Förlåt igen för att jag är OT..!
    Nee,men den SKA vara borta när du raderat den...Jag har raderat flera & de är borta direkt!
    Mycket Konstigt ...Nee tyvärr finns de ju ingen mail
  • Fru annmi
    CMH skrev 2009-01-28 21:43:06 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-28 21:41:05 följande:
    Vad konstigt :( Avslutade ju kontot för att bloggen skulle försvinna, annars hade jag ju raderat alla inlägg och bilder och sen avslutat.. Typiskt.. Tack för ditt svar! :)
    Jaha,men..Du raderade inte Bloggen först då eller? Utan kontot?
    Vad heter din blogg om man får fråga
  • Fru annmi
    CMH skrev 2009-01-28 21:53:35 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-28 21:45:22 följande:
    Nej jag trodde ju den skulle raderas automatiskt :(www.varatsnartvitahem.blogspot.com
    Vilken fiin
    Men..Du kan inte logga in då eller?
    Om du kontaktar dem där de står problem att logga in så kanske de kan hjälpa dig eller att du får kontakt med dem...Testa!...
  • Fru annmi
    CMH skrev 2009-01-28 22:15:49 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-28 22:09:44 följande:
    Tack förresten! Att du tyckte den var fin alltså :)Ångrar mig, skit också, raderade kontot alldeles för förhastat..
    Jaa,men...De borde ju gå att kontakta dem..
    På nåt sätt...
  • Fru annmi
    CMH skrev 2009-01-28 22:20:00 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-28 22:17:11 följande:
    A jag hittar inget bra sätt :( Konstigt att man inte bara kan skicka ett mail.Tänkte på en sak, man kan ju "flagga" bloggen alltså anmäla den, om ja anmäler den så kanske den försvinner? Hehe eller det kanske är heldumt..
    Jaa,men kanske inte...
    Om du flaggar den & att de går att skriva i den..Kanske du kan skriva att Kontot ät Delitat ...
    Eller??

Borde i & för sig gå om du skriver att du inte kan logga in...De borde kunna hjälpa dig tycker ja!
  • Fru annmi
    CMH skrev 2009-01-28 22:36:50 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-28 22:23:20 följande:
    Händer inget när man flaggar, man kan inte skriva varför man gör det eller så.. Åå jag blir tokig..
    Hmm..
    Jaa du får nog se om det går genom din misslyckade inloggning...Tyvärr!
    Hoppas de löser sig.....
  • Fru annmi
    Oskida skrev 2009-01-29 10:58:12 följande:
    do I cancel my account?  

We do not currently have a way for users to delete their own accounts, but you can follow these steps to create the same effect.

Delete any blogs that you have on your account.
    Edit your profile to remove any personal information stored there. For required fields, you can enter false information.
    (optional) Change your username, also in your profile. This will make the old username available for a new user.
    Note: If you delete your email address from your account, you will never be able to recover your username or password, so do not do this unless you are absolutely sure that you do not want to access this account anymore.Hittade detta under settings..och detta:

To delete your entire blog, just go to Settings | Basic:
    At this point, make absolutely sure that you are on the right blog and that you want to permanently remove it from your account. Then click Delete This Blog: and confirm by clicking OK
    Note:

If your blog is on your own server, its files will not be deleted. You can FTP in and delete them manually.
    Waoo..Va' BRA!
    Hoppas detta Hjälper henne...Skriv i hennes Gbok om du inte gjort dé..Så hon vet
  • Fru annmi
    Lioness skrev 2009-01-29 18:34:22 följande:
    Hejsan, finns det några fler sajter där man kan göra sin signatur än MyLiveSignatur.com? Hittar ingen jag gillar...lioness
    Inte va' jag vet
    Men....Du gjorde väl inte som ja'...Trodde att de var de man såg först..Ja missade alla de knappar där de fanns mer signaturer *hihi*...
  • Fru annmi
    Lioness skrev 2009-01-29 18:55:46 följande:
    Tack för era svar, får se hur jag gör...En annan fråga, hur går man tillväga om jag vill ha ett bildspel av mina svartvita bilder till höger i min blogg där det idag är en stillbild. Någon enkelt kan förklara hur man går tillväga så att det blir snyggt och inte allt för stajlat!Lioness
    Jaa,du kan ju göra en Slideshow på exvis på
    www.slide.com
    Då använder du bara den kod du får & sätter in i Gadget
    Tyvärr har ja' bara lyckats få mina för stora så därför har jag Text som länkar till mitt MjauAlbum....
  • Fru annmi
    Lioness skrev 2009-01-29 19:08:00 följande:
    Hittade på en annan grej istället... Vad gillar ni min fot-bild? Finns det något sätt så att månadens inlägg alltid ligger gömda under sin månad? Vill inte visa alla inläggen till vänster i januari hela tiden, listan blir ju så lång.Lioness
    Ok..
    Ser att du kom på't...

Jag undrar tar min sida tid att ladda?
    Skulle vilja veta för tror nämnligen att signaturen tar tid...
    Snälla söta..kika & säg..
    annmisblogg.blogspot.com/
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?