Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Nina1982 skrev 2009-01-31 16:54:08 följande:
    Nu fick jag tillbaka mina inlägg iallafall men layout fliken är borta.... Går inte att fixa till alls nu, vet inte vad jag tryckte på.... Buuuhuuu!!
    Née.. ...
    Men vad ...Din Cutes är ju oxå borta..Har du vart i gadget me?
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 17:02:04 följande:
    Nej jag har inte gjort nåt.... "snyft"Allt bara försvann....Jag är verkligen helt dum när det gäller sånt här...
    Men de ska inte försvinna så...
    Vad har du i HTML kod nu då?
    Ja fattar inget,men...Ser ju ....
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:46:17 följande:
    Jag kan inte radera deras html kod... Står att det måste vara ifyllt... Men för att använda cuties så skulle man ju använda gadget... kan jag skriva i deras kod i layout också eller??
    Nee...Där ska du ju ha din grund typ minima blac k ...Eller så...
    Men va hände nu??
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 17:02:04 följande:
    Nej jag har inte gjort nåt.... "snyft"Allt bara försvann....Jag är verkligen helt dum när det gäller sånt här...
    Hjälper dig via Ib istället så vi inte tar hela tråden ...
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 17:10:16 följande:
    nej jag raderade koden men det funkade inte sen tryckte jag på nån knapp som det stod återgå till klassisk mall eller liknande för jag tänkte att få kan jag ju gå in igen och fixa till allt... Men då försvann layout knappen....
    Jaa,Nee den skulle du inte tryckt på ..
    Men..Tror vi fixart i Ibnboxen här ...
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 17:23:33 följande:
    tack ännu en gång fruannmi!!!Men fick inte till texten så som jag ville men det var nog färgen på den som va från pyzam... Jag ska inte trixa med det nu, jag lovar =)Nu ska jag bara lägga in mina favorit bloggar igen o kommer nog lägga till några fler nu =)Sen iväg hem till kusinen på en filmkväll så bloggen får vila ikväll =)
    Ha en bra kväll =)
    *Hihi*..De var såå lite såå...SKÖNT att de fixade sig
    Jaaa,de där me Textfärgen kan du ju justera senare,antar att du e trött på't nu ...

Ha en riktigt Gooer Lördakväll nu ...
  • Fru annmi
    Hoppaloppan skrev 2009-01-31 17:39:34 följande:
    Har försökt få till ett bildspel men jag fattar inte hur man gör.Nu har jag suttit med den där bloggen i flera timmar. tittade på klockan nu, tiden ahr visst flugit iväg.
    Vart gör du den då?
    Jag har min i Picasa...Men även i Pyzam's mina Nyårskort
    Sedan finns de ju här oxå:
    www.slide.com/
  • Fru annmi

Pyzams är bra för..Där loggar ja' inte in utan gör en direkt & sedan tar ja' bara koden & in i bloggen...
    Fast...DÅ kan man INTE redigera e efterhand för...Då försvinner bilderna & man får göra om ...

• Fru annmi
    Hoppaloppan skrev 2009-01-31 17:39:34 följande:
    Har försökt få till ett bildspel men jag fattar inte hur man gör.Nu har jag suttit med den där bloggen i flera timmar. tittade på klockan nu, tiden ahr visst flugit iväg.
    Oj... Mitt Picasa ser du under MjauAlbum i min blogg
    Det finns ju på bloggsidan & är bara att ändra & lägga in mer bilder osv...Smidigt!
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?