Inlägg från: Vaniljlatte |Visa alla inlägg
  • Vaniljlatte

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Fru annmi skrev 2009-02-19 09:22:31 följande:

Jaa...Lärde min Dotter igår ... Du loggar in i bloggen,påp den sidan längre ned står de Annat.... I mitten där står det : Verktyg och resurser AdSense Google Reader Picasa Webbalbum Webmaster Tools (endast engelska) Gå in i Picasa Webbalbum..Gör ett Album... Sedan går du till Gadget & klicka på Bildspel där... Tryck i Album & sedan Picasastuff....Mina bilder ...Lycka Till
    Ännu mera tack!

Ja jag ser att dina inlägg är borta!!! headern och det till höger syns.. men inga inlägg..

gjorde du några förändringar igår? Tänkte om det kunde vara fel på blogger, men allt i min blogg finns kvar... :-S
  • Vaniljlatte

jättekonstigt!

kan man mejla blogger om det tro?

• Vaniljlatte

Är det jag som är trög.. men hur gör jag ett nytt album? Hittar ett med alla mina bilder jag lagt upp på bloggen någonsin (vad mycket roligt egentligen!) men de vill jag inte ha i bildspelet?

• Vaniljlatte

Vaniljlatte skrev 2009-02-19 09:41:32 följande:

Är det jag som är trög.. men hur gör jag ett nytt album? Hittar ett med alla mina bilder jag lagt upp på bloggen någonsin (vad mycket roligt egentligen!) men de vill jag inte ha i bildspelet?
    hittade! man måste våga klicka lite här och där också ..
  • Vaniljlatte

tjohoo! jag kunde.. och det såg rätt bra ut, men jag tog bort det. Det var för svägerskans skull jag ville lära mig det Dagens outfit och grejer ni vet...

• Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-02-19 09:55:59 följande:

Èee..Mitt inlägg 2536 är ju tomt ..Jajja,nåja... Jag rättade till de iallefall Jösses fick ju ♥ snörp ju ... Jag gjorde så att jag skrev ett nytt inlägg & DÅ kom alla ... Bra
    ja jag såg det nu skönt!!
  • Vaniljlatte

kan man lägga en bild bakom sin text?

• Vaniljlatte

Dhella skrev 2009-02-19 11:28:08 följande:

Nu till min riktiga blogg... nu gäller det!! Ser ni med FIREFOX 3 kolumner på rad i denna bloggen? dhella.blogspot.com/
    nä, jag ser inte heller tre kolumner
  • Vaniljlatte

Carisma95 skrev 2009-02-19 11:40:47 följande:

Bakom vilken text? I inlägget menar du?
    hehe.. kan ni inte läsa mina tankar?! Ja, jag menade såklart bakom texten i inlägget. Skriver bara hälften av vad jag tänker ibland.. sorry
  • Vaniljlatte

Dhella skrev 2009-02-19 11:54:39 följande:

Nu då ser nån med FIREFOX 3 kolumner på rad i min blogg? dhella.blogspot.com/
    [/citat]

*skakar på huvudet* näää...
    Carisma95 skrev 2009-02-19 11:46:02 följande:
    [citat]
    Ingen som visste hur man startade sunset-räknaren på något annat än noll ??
    nej tyvärr...
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?