Inlägg från: Vaniljlatte |Visa alla inlägg
  • Vaniljlatte

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Fru annmi skrev 2009-02-23 10:23:06 följande:

*Hihi*...Coool...Tack!! Men..Nu har jag ju min egna Kisse i Headern &.....JA! De har såå blåa ögon...*hihi*.. Jam & Kram!!!
    Det är ju helt klart bättre! Men ändå!
  • Vaniljlatte

crazyhannah skrev 2009-02-23 18:15:52 följande:

ja kanske det men hur vet jag det??? nu fick jag iaf till att ha 2 kolumner... Får kasnke nöjja mig med det tills jag lärt mig lite mer är ju nybörjare =) en till fråga, varför lir det en ruta runt signaturen det vill jag juh inte.. kram
    har du signatur från myownsignature? eller har du gjort en egen? för att slippa en ruta kring en signatur från första så ska du ha en html kod du klistrar in i slutet av alla inlägg.. annars vet jag inte
  • Vaniljlatte

Hur var det nu? Kunde man lösenskydda vissa inlägg? Behöver lösenskydda min blogg ett tag, men vill ju gärna att den ska få bli officiell igen någongång, men då vill jag inte att de inlägg som kommer bli nu sk agå att läsa..

= problem..

• Vaniljlatte

Carisma95 skrev 2009-02-25 10:44:29 följande:

Har inte gjort det själv, men tyckte någon annan här skrev att man får skaffa en lösenordsskyddad blogg och föra över inlägget i en öppen blogg. Då kan alla inlägg läsas utan det som är gjord i den stängda bloggen.Någon får gärna bekräfta det..
    hmm.. det lät krångligt.. eller är det bara jag som är långsam i huvet idag? vore ju inte så konstigt..

I alla fall. Om jag öppnar en ny blogg under min nuvarande så att säga, så att jag får nästan samma adress liksom, som tex en testblogg.. kan jag lösenskydda den? och sen när jag vill vara öppen bara fortsätta på den jag har nu?

Det kanske var så du menade.. men som sagt. jag är lite seg idag
  • Vaniljlatte

Jag svarar mig själv. Jo det gick att göra.. det blir ju en snarlik men ändå ny adress. Det kan ju inte påverka min "riktiga" blogg så att säga?

• Vaniljlatte

danitra skrev 2009-02-26 00:45:49 följande:

Kommer inte in. Står att jag inte är inbjuden.
    tack för hjälpen! Jag blev tveksam då det stod att man bara behöver logga in med sitt googlekonto.

Men tack igen, vad bra då vet jag!

Ha en bra natt!
  • Vaniljlatte

EXPOSED

Fru annmi svarade just på det?

Fru annmi skrev 2009-02-26 15:11:40 följande:

Gå in på Layouten & Blogginlägg...Redigera...Där hittar du det.. Jag har ju Tassavtryck i min
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?