Inlägg från: Vaniljlatte |Visa alla inlägg
  • Vaniljlatte

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Dhella skrev 2009-02-19 12:14:16 följande:

Nu har jag ändrat texten så den är mindre och tagit bort en del i menyerna som jag antog kunde störa storleken eller nått. Konstigt att ni ser tre i denna dhellatestblogg.blogspot.com/ men inte i denna dhella.blogspot.com/ Jag tar bort bakgrunden oxå i fall det är nått med den så kan ni väl vara snälla och säga vad ni ser!! Förlåt för mitt tjat, men ni är min enda utväg just nu
    JO! Jag ser!! Men den högra är jättelångt ner?! precis vid sista inlägget..
  • Vaniljlatte

Dhella skrev 2009-02-19 13:36:23 följande:

Jag hoppas att min senaste lilla justering gör att det ser rätt ut nu *håller tummarna* dhella.blogspot.com/
    yeeey!!!
  • Vaniljlatte

hihi.. nu fick jag just höra att jag verkade så kunnig vad gällde bloggen.. men det är ju ER förtjänst!!

• Vaniljlatte

Carisma95 skrev 2009-02-21 11:29:09 följande:

Min sunset-räknare räknar FORTARE än den gamla jag hade från "utvecklarna"? Trodde den skulle räkna MER rätt (dvs bara unika besökare). De startade på samma. Nu är den gamla på 5787 besökare och sunset:s på 6010 besökare?
    har du spärrat ditt ip nr? Om du går in på din sida på susnet, (för är det susnet eller sunset du menar?) så får du upp exakt statistik..
  • Vaniljlatte

hihi.. nu har jag registrerat mig på bloggtoppen. Finns inte med riktigt ännu, men om 48 timmar ska det funka att rösta på mig *blink blink*

• Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-02-22 11:09:46 följande:

En liten fråga... När man skriver att man gjort en ny LO...Är det Layoutbild då? Eller...Är ja' Bloggskadan
    Ja, LO är förkortning på LayOut. har i af jag fått lära mig
  • Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-02-22 12:42:57 följande:

Backgrounds mm: www.thecutestblogontheblock.com/free-backgrou... Ifall ifall
    aha... så med tcbotb behöver man alltså inte ändra i html koden? bara lägga till en gadget? Hur blir det med allt extra man lagt till? Om jag byter background på pyzam, så försvinner alla gadgets.. om jag nu skulle byta till en cutestblog, är det samma problem då?
  • Vaniljlatte

Ja, vad konstigt det ser ut Men jag vet inte hur du kommer tillrätta med det, för jag har inte själv cutestblog tyvärr..

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?