Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-01-14 21:18:26 följande:
    tack vare dina fina bilder i  BT ringde jag dit idag och la undan en tunika & han skulle försöka fixa ett par byxor jag vill ha super trevlig och hjälpsam...så tack
    Vassegó eller sorry att jag fick dig att spendera kanske
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-14 21:19:35 följande:
    Himla nyfiken på den där butiken  Ska dom fixa webshop?
  • Everlonn
    gosmamman skrev 2009-01-14 21:36:21 följande:
    Gud vad jag tycker svarta/vita stars är fina, ett par såna leggins och rockabilly klänningen är helt klart med på min önskelista. Det är precis bebben stil om vi ska göra avstickare från min småfolk/brun smak.Fundilerar även på en kortbent suit i gul/vit bubblor för kortbent suit ärinte såååå jobbigt fast man slutat med blöja. Men det är nog för puttinuttigt på bebben.JAAAA gul bubblor på stortjejjen som passar bra i flickigt om det kommer i klänning så kan bebben ha rockabilly klänningen, då går dom imolo och gult iaf. När jag nu kan ha råd med det.Måste säga att molo får mitt gillande mer och mer
    De har verkligen lyckats i år!!! Allt är superfint ju
  • Everlonn

Godmorgon/förmiddag

*trött*

Lillan vaknade vid 4.20 var vaken till ja 5.45 kanske...sen somnade hon om..och klockan ringer 6!!

Jag brukar gå upp, väcka sonen, plocka fram frukost osv...men i morse väckta jag honom bara och sa att han får fixa det själv, för jag går och lägger mig igen!
    Han är ju 13 så det går ju inte nån nöd på honom precis

Sen sov jag och lillan till 9! Förvånad Men känner mig ändå slö...

Nu ska jag kika vilka mer som möjligen fått in lite molo

• Everlonn

Trunken: Fina bilder på Aleya! Var och hälsade på en gemensam bekant idag, som fått en liten Theo

• Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-01-15 21:35:00 följande:
    Är det inte många som sagt att suitsen är större i år?
    Jo, de är definitivt större! Min 86 är lika lång i benen och längre i nack-gren måttet är 92an av gamla sorten!Förvånad
  • Everlonn
    trunken81 skrev 2009-01-15 21:44:48 följande:
    Maken och Björn är med i samma spelklan, Sanna är lika gammal som min lillasyster Annars bor jag i Jämshög

Jag gör mitt bästa att försöka konvertera henne till danskkläder Fast hon fick kik kid som presentFundersam, hmm skulle ju förstås köpt nåt danskt
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-01-15 21:51:40 följande:
    BRAAA! Sånt gillar jag att höra
    Det var nån som sa att nacke-gren måttet var 52 cm i 92an...
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-01-16 07:01:31 följande:
    Ja enda anledningen till att hon sitter kvar är ju då att det är så halt i släpet och hon hatar att gå på sånt, så hon sitter där tills man lyfter av henne helt enkelt Godmorgon! FREDAG! Så underbart! Har knappt kunnat sova inatt, har varit så lycklig över mina Molosar
    God morgon

Som vanligt är det vi som är vakna

Jag ser fram emot måndag då kanske beställningen från molo kommer (grejerna från första släppet) Så då kommer, koppar tröja, matchande byxa till de randiga ärmarna och fjärilstights! *längtar*
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-01-16 07:12:17 följande:
    Å jag med, för då borde mina saker med komma Idag hoppas jag på en regnbågströja. Är sugen på att klicka hem dalmatinbyxorna med råsa kant på poppen, känns dock liite onödigt när både suit och tröja är på G hem, hehe. Men regnbågsbyxor bode vi ju ha, visst? Undrar om Milo kan ha 92 i jr storlek på byxor.
    Klart man måste har regnbågsbyxa

Köpte baby 92 till min tjej, de är fortfarande stora...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12