Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-01-10 15:54:50 följande:
    Everlonn skrev 2009-01-10 15:49:45 följande: Ååå, jag undrar också om Katvigs röd/cerisa klänning!? Finns den där?
    Huff huff *tänker så det ryker* Kanske...var så koncentrerad på pojk katvig till systers lille så jag knappt la märke till tjejsidanGenerad

Men de hade en hel del rosa/orange katvig...sen vet jag faktiskt inte..

Men maila och hör! Känns som de alltid sitter vid mailen
  • Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-10 16:01:39 följande:
    va de 50 % på all rea?
    Ja fast bara idag...annars är det väl rean som står på hemsidan..
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-10 16:04:20 följande:
    mycke NS rea??VV, hade dom rea på de oxå... någon möss rea!? Tusen frågor du vet
    Ja, vv rea...tror mössorna var på rea oxå..kan inte svära på detFundersam NS var väl 30-40% på..

He he maila och fråga dom

Nästa gång lovar ajg att ta med kameran och fota i varenda skrymsle
  • Everlonn
    tinkerbell74 skrev 2009-01-10 16:36:48 följande:
    Everlonn skrev 2009-01-10 16:34:46 följande: Oj, bara idag... åsså svarar de inte på mail. *otålig*haha, det där med kameran var inte en dum idé.
    Tar med den på måndag!!
  • Everlonn
    Incommunicado skrev 2009-01-11 10:09:06 följande:
    *fikar och hoppas på att fler dyker upp i tråden*
    Jag är här

Men vad overallerna beträffar...var det inte så att 80 från förra säsongen var monsterstor? Min lilla har regnbågen från förra säsongen i 86, hon är ca87-88 lång...men förra säsongens var ju större så hur mycket hjälp jag nu var igentligen
  • Everlonn
    LA Woman skrev 2009-01-11 18:58:15 följande:
    Jag har ett annat förslag B&R ska beställa från Molo. Jag ska bla lägga in en specialbeställning med bla stl 140 till stora tösen som de annars inte har. De kommer att beställa imorgon eller senast tisdag. Dock dröjer det ett tag innan sakerna kommer (troligen mitten av februari) men de blir vid andra sidan betydligt billigare än att beställa från Danmark direkt
    Jag ska oxå beställa en del som jag inte hittar på andra ställen..eller tagit slut redan! Förvånad

La litet förslag till dom över mail om att ta in lite extra i stl. 86 och 92...eftersom det verkar vara lite brist på de storlekarna... Typ alla suits!! Hade varit fint med ett ställe som har allt i 92
  • Everlonn

Godmorgon!

Nä, inte härligt med måndag

Min lilla vaknade innan 5, snurrade i sängen och busade, och somnade om precis innan klockan ringde! Så nu sover hon men mamma är uppeFundersam Orättvist!

• Everlonn

Fast väntar man paket är förstås måndagar kul, för då kommer postis

Synd att jag inte väntar hem nåt just nu då

Men förhoppningsvis så får lokala butiken in nya molosar idag!! Då ska jag dit och klämma liteFlört

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12