Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Bus och rackartyg har beställt hem 5 st i 92

• Everlonn

*suck* Så håller man på att tradera igen...blä så tråkigt!

Men nånstans måste jag ju få tillbaka lite av allt jag spenderar upp

• Everlonn
    Duntoffla skrev 2009-01-14 19:06:28 följande:
    God kväll tjejer!Lillronya- Haha...vilken fåfäng liten lirare du har hemma Bubblan- Åh vilken fin shopping! Och så fin Bubblan är i allt! Nu har du ju inget mer kvar att shoppa på vår runda Everlonn- Fina tjejen i Prickar. Och kopp-suiten är sååå fin!Ängeln- Fina Liam i Dalmatiner och regnbåge! Det blir nog 86 för mig Smilla- fina barnen i Katvig! Skönt med lite avbrott i all Molo hysteri
    Tack tack
  • Everlonn
    melizza skrev 2009-01-14 19:22:52 följande:
    Hej tjejerBubblan: vad söööööt Ida i sina fina nya molosar....måste ha dem byxorna nuvandrade till rackamaja och haffade ett par 92:or.......*nöjd*Everlonn: Superfin tjej i gulbubbligt!!!Ängel: Superfina kombosar på söta Liam.....har du provat linnet på han än?? vill se bild på lilla modellkillen i starslinnet
    TackGlad
  • Everlonn
    melizza skrev 2009-01-14 19:22:52 följande:
    Hej tjejerBubblan: vad söööööt Ida i sina fina nya molosar....måste ha dem byxorna nuvandrade till rackamaja och haffade ett par 92:or.......*nöjd*Everlonn: Superfin tjej i gulbubbligt!!!Ängel: Superfina kombosar på söta Liam.....har du provat linnet på han än?? vill se bild på lilla modellkillen i starslinnet
  • Everlonn

Äntligen klar!!

Nu kan jag inte rensa mer i lillans garderrob, allt för smått eller som inte används är ute på T!  Här ska tjänas pengar till nya molosar

• Everlonn
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-14 21:10:20 följande:
    Skönt att ha det gjort! Jag satt och la in 54 auktioner i powern idag men det dröjer som vanligt innan de syns på Tradera...*suck*
    Jag kör på en och en, när jag har tid under dagen...när inte lillan tar min tid dvs
  • Everlonn
    THEA och Grodan skrev 2009-01-14 21:12:05 följande:
    Var då??
    Genom Bus och rackartyg, lokala butiken här...de la extrabeställning idag
  • Everlonn
    ÖNadja skrev 2009-01-14 21:18:57 följande:
    Everlonn och Flowerpower: vilka storlekar ligger ute? =)
    74-90 just nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12