loveliva skrev 2009-01-10 09:08:33 följande:
God morgon Här har vi haft en lite sovmorgon efter en natt med kruppanfall Lilla Melker vakande kl 02 och skällde som en hund och hade 40 graders feber. Men han blev lite bättre efter frisk luft och ipren. Men huuaa vad otäckt det är när de piper så. Helle -- Jag tycker också att raw light är snyggare, och 104 blir nog bra till din kille. Love är 104 cm och han har haft stl 104 länge nu. ängeln -- Hoppas ni får en trevlig shoppingtur !!!! smilla -- Fina söta Svea i pingviner !!!!!!!!!
Kanon ! Då hoppas jag hitta

Nova76 skrev 2009-01-10 09:32:07 följande:
Hej! Har Raw light till Hannes i 98 och de är lagom. Han är 98 lång. Men 104 hade nog funkat också tror jag i alla fall. Ska du shoppa idag? Har det blivit någon Molo förresten?
Jag ska försöka få tag på idag, men vet inte om det lyckas. Skulle va kul att testa dem när alla pratar som bra om dem
Ingen Molo än. Satt på akuten igår flera timmar och sen var det bara att hämta ett barn hos farmor och försöka få i mannen som har influensa lite mat. Men det blir nog framöver. Vill vänta och kolla vad som kommer lite mer till jr först om jag ska matcha något. Men är sugen på lamm och bubbelgum.