• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Pepper79 skrev 2009-02-05 21:29:35 följande:
    Lagt till. Jag är från Tidaholm, men bor numer i Kävlinge. Funderar på den röda med lila kantband, men den har jag i en större storlek. Så skulle hellre vilja ha en annan, men det är den enda jag har hittat på rea i stl 80. Du har inte sett ngn?
    Ser att ni diskuterar Skaraborgare eller fd. Jag är också en fd
  • Helle

God kväll!

Måste bara slänga in en bild som jag tycker var väldigt tilltalande. Vad mysigt att ha i färg i butiken! (alltså inte min butik)

www.trendsales.dk/main.asp&id=12461349&forum=901&track=1&road=&search=sm%C3%A5folk&sort=ID%20DESC&status=1

• Helle
    Nova76 skrev 2009-02-06 20:56:45 följande:
    hej! fick du tag i Molo bodyn eller du behåller den du har?
    Hej!

Orkade inte börja beställa igen. Behåller den och använder den ändå. Den lär väl fungera i höst också om jag fortfarande använder body då. Det gjorde jag inte på Philip, men nu blir jag ju tvungen
    Det går bra att ha den men trycket blir lite "skrynkligt".
  • Helle
    Nova76 skrev 2009-02-06 20:59:27 följande:
    alltså hade vår på Jonathan idag och den är faktiskt lite skrynklig på honom också... men de växer väl snabbt de små liven
    Tyvärr Men nu har det nog lugnat sig lite, hoppas jag i a f. Annars vete sjutton hur stor han kommer vara när han är ett

Blev lite OT shopping idag såg jag?
  • Helle
    Nova76 skrev 2009-02-06 21:02:57 följande:
    Har du varit iväg och mätt honom på sistone? Vi ska iväg på en extra koll med Jonathan på torsdag eftersom han var lite väl "spinkig" sist... Ja, hittade fina jeans från Name it och en rolig t-shirt + en tröja på PO.P. PO.P tröjan kändes ju nästan billig med tanke på alla andra dyra tröjor man kollar på....
    Nej inte på en månad, men jag tror han väger ca 10,5 nu och är säkert 76-77. Han var ju 75 och 10 förra gången
  • Helle

God kväll!

Oj, vad mycket fina kläder i BT och barn också såklart

Idag måste jag vara helt OT, men jag letar efter en vit pall att ha i köket. Har för mig att det är någon i den här tråden som har visat en snygg vit. Kan det vara så?

• Helle
    melizza skrev 2009-02-10 14:14:18 följande:
    ååååå vad massa fint från plastisock.....när kommer det till webbshoparna?? citruskläsderna var så fräscha ju....längtar till sommaren
    Ganska snart skulle jag tro
  • Helle

God kväll!

Nu har jag äntligen tid att hänga här lite, med mannen ur huset och jobbet avklarat

Nästa vecka ska jag till Sthlm över dagen. Vad finns det för bra affärer som man inte får missa. Jag har inte massor med tid, men kommer befinna mig i trakterna kring Odengatan och Hornsgatan (vid Zinkensdamm). Kan även förflytta mig via T-bana

• Helle
    ÖNadja skrev 2009-02-11 22:25:32 följande:
    Buttelina skrev 2009-02-11 22:23:06 följande: Precis det ja ville höra! =) Ang. Suits med drag kedja: Brukar ni ha nå under? alltså nån tröja..? Har katvigs veloursuit med dragkedja fram och jag brukar inte ha nåt under, Elvis blir blöt i svett i för mycket kläder.. =)
    Just Katvigs veloursuit har jag inte heller något under ... på Gustav alltså. Passar inte på mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12