• Helle

God kväll!

Åhh, mycket fina barn i BT. Ingen nämnd ingen glömd.

Funderar på att köpa någon Molo t-shirt till Gustav till i sommar. Hade nästan bara tröjor på Philip från han blev 1 år och Gustav blir ju faktiskt 1 i maj. Hur är de i storlek? Skulle tippa på att han är cirkus 80-82 cm i sommar. Inte mindre i a f. Vilken storlek tror ni?

• Helle

God kväll!

Tänkte höra om ni vet hur Nanoous sommarsuits brukar vara i storlek. De vanliga suitsen är ju mindre i storlek, är sommarsuitsen det med?

• Helle

God morgon!

Här är det lite segt och halvförkylt idag Men store sonen på dagis och den lille ska snart sova så då ska jag vila lite

Var in på pluddevuttens sida och kollade lite Kik Kid men blir så störd av att man itne kan förstora bilderna. Nån annan sida med många mössor och kepsar där man kan se större bild?

• Helle
    maugu skrev 2009-02-19 09:15:59 följande:
    God morgon!trist med förkylningar..hoppas snart denna vinter är över..har du kommit fram till något?Nyfiken i en strut
    businessmässigt menar du? jodå, kan inboxa om så önskas
  • Helle
    maugu skrev 2009-02-19 09:45:56 följande:
    japp-gör gärna det!!
    Pling i inboxen
  • Helle
    ÖNadja skrev 2009-02-19 10:21:50 följande:
    Vad handlar ni för typ av sko till våren till en som är 1,5 år?
    Vi hade Kavat, en lägre sko i skinn. Har varit superbra till dagis etc. Sen hade vi också lite tunnare gympaskor, ju närmre sommaren vi kom.
  • Helle

Sticker in med en liten fråga

Hur är Nanoous tröjor i storlek? LIka små som suitsen?

• Helle
    Nova76 skrev 2009-02-20 13:29:57 följande:
    lite små tycker jag nog
    Tack! Det var det jag trodde, men visste att det fanns experter här
  • Helle
    Nova76 skrev 2009-02-20 13:32:31 följande:
    har 98 till Hannes men den är precis, hade köpt 104 om jag skulle köpa nu
    ok,då är den nästan en storlek mindre då, eller är H metern lång nu tror du?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12