-
Tror babyshop har fel för jag såg den i en dansk shop för DKK175.Nova76 skrev 2009-02-15 14:02:49 följande:Men oj, denna www.luckylittleme.se/product.asp?product=1765... kostar 179 kr på Babyshop....
-
God kväll!
Åhh, mycket fina barn i BT. Ingen nämnd ingen glömd.
Funderar på att köpa någon Molo t-shirt till Gustav till i sommar. Hade nästan bara tröjor på Philip från han blev 1 år och Gustav blir ju faktiskt 1 i maj. Hur är de i storlek? Skulle tippa på att han är cirkus 80-82 cm i sommar. Inte mindre i a f. Vilken storlek tror ni? -
God kväll!
Tänkte höra om ni vet hur Nanoous sommarsuits brukar vara i storlek. De vanliga suitsen är ju mindre i storlek, är sommarsuitsen det med? -
God morgon!
Här är det lite segt och halvförkylt idagMen store sonen på dagis och den lille ska snart sova så då ska jag vila lite
Var in på pluddevuttens sida och kollade lite Kik Kid men blir så störd av att man itne kan förstora bilderna. Nån annan sida med många mössor och kepsar där man kan se större bild? -
businessmässigt menar du? jodå, kan inboxa om så önskasmaugu skrev 2009-02-19 09:15:59 följande:God morgon!trist med förkylningar..hoppas snart denna vinter är över..har du kommit fram till något?Nyfiken i en strut
-
Pling i inboxenmaugu skrev 2009-02-19 09:45:56 följande:japp-gör gärna det!!
-
Vi hade Kavat, en lägre sko i skinn. Har varit superbra till dagis etc. Sen hade vi också lite tunnare gympaskor, ju närmre sommaren vi kom.ÖNadja skrev 2009-02-19 10:21:50 följande:Vad handlar ni för typ av sko till våren till en som är 1,5 år?
-
Sticker in med en liten fråga
Hur är Nanoous tröjor i storlek? LIka små som suitsen? -
Tack! Det var det jag trodde, men visste att det fanns experter härNova76 skrev 2009-02-20 13:29:57 följande:lite små tycker jag nog
-
ok,då är den nästan en storlek mindre då, eller är H metern lång nu tror du?Nova76 skrev 2009-02-20 13:32:31 följande:har 98 till Hannes men den är precis, hade köpt 104 om jag skulle köpa nu