Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nu väntar jag hem en Småfolk hoodie till min stortjej {#lang_emotions_kiss}
    Åt lilltjejen väntar jag hem baggyjeans från SmåGryn, heeelt ljuvliga ser dom ut!

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan
    Saraia skrev 2009-03-31 00:32:29 följande:
    jag förstår dig - vill gärna klä mina tjejigt oxå!!! men nu funderar jag som sagt på turkos lurv då storan har röd vårskaljacka o regnbågs-regnbrallor (utan hängslen)! men d finns ju typ 3 olika turkosa - d m orange el den m rött kantband??!!
    Joo, dom är så fina. Men Turkost ÄR turkost.. Jag vill ha en rosa eller lila me det funkar ju inte me galonisarna Så de får nog vara.. Blir nog en ws från pop, tyvärr. Om jag mot förmodan inte hittar nån fin p T!

Nu har jag köpstopp... En vecka till o börja med. Ja om nu inte något oförväntat kommer ske...
  • LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-03-31 09:03:05 följande:
    åhh jag såg det! sååå fin!! köp denna lila till lillasyster . fast priset är SJUKT!
    Jo. Men jag blev lite kär i den lila nu. {#lang_emotions_embarassed}
    Skulle kanske lagt mig o sova istället för kikat in här...
    För 700:-, nä så dyra tröjor köper jag inte ens åt mig själv

Åååå...

Nattinatti på er. Jag har jobar 22-08.00 o just fått iväg gubben med flickorna till dagis.
    Nu ska jag sova några timmar skönhetssömn innan vi ska storhandla...
  • LillaÄrtan

Den gröna lurven är riktigt riktigt fiiin till regnbågarna! Nästan så jag blir sugen på en sån till min stortjej. Fast den är grön Bara man hittar en mössa som är mer tjejig men med grönt i...

• LillaÄrtan
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-31 18:38:28 följande:
    men en röd mössa är väll perfekt?! eller småfolks stickade apple mössa i grönt
    Joo... En röd ns kanske. Fast den är fin Småfolks me, men inte så tjejig.. Hmm {#lang_emotions_dreamer}
  • LillaÄrtan

Gud va svårt med lurv. Jag vill ha en i varje färg så det blir enklare att matcha {#lang_emotions_dreamer}
    Jag är ju kär i rosa & lila som sagt... kanske jag får köpa en sådan o ha vid andra tillfällen.
    Mja.. Man är ju tyvärr inte gjord av pengar

• LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-03-31 19:11:23 följande:
    åhh jag är också sugen på en lurv
    Men du har ju lurvar, tänk på mig som ingen har alls o aldrig haft
  • LillaÄrtan
    Tjollabolla skrev 2009-03-31 19:15:26 följande:
    Vaaa!! VAD VÄNTAR DU PÅ??? KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!  
    Haha bättre tider?
    Nää... Jag vet inte. Varit sugen ett år eller två nu men.. Det blir aldrig.
    Vill ha, men vill ju ha så det matchar regnbågarna och jag vill ju inte riktigt ha någon av de färgerna ju... *Gnäller* {#lang_emotions_undecided}

På T finns ju inga fina heller
  • LillaÄrtan

Haha men du Butte, om jag beställer o du betalar... Då tycker jag att det är en riktigt bra deal! Nu när jag måste köpa 4-5 stycken?! {#lang_emotions_dreamer}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12