Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-31 19:22:56 följande:
    barnen har följande lurvar Strl 92 alla lillebrors grå lurvoverall med blå kantband röd jacka med lila kantband turkos jacka med gula kantband grå jacka med gula kantband 98 grön med rosa kantband (isa) grå med cerise kantband (isa) 104 lila med turkosa kantband (isa) rosa med gröna kantband (isa) blå med röda kantband ( uni) grå med gula kantband (bia) 110 röd med lila kantband (isa) ALLTSÅ BEHÖÖÖÖVER  bia en lurv strl 98
    Dåre  {#lang_emotions_dreamer}
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan

Idag kom den underbaaaara hoodien från Småfolk!
    Dottern hatar den. Hon provade den o sa att den är FÖÖÖÖÖÖR STOOOOOOR!!!
    I övrigt brukar hon aldrig bry sig. Ens ha en åsikt över kläderna förutom när det är klänning o kjol, då är man prinsessa. Men idag dög det inte... Nu vet jag inte om jag ska behålla o hoppas hon gillar den till sommaren eller om jag skickar tillbaka den.
    Tanken är att använda den som "jacka" under kyligare sommardagar/kvällar!

• LillaÄrtan

Jag är sjukt sugen på en lila lurv och en katvigmössa
    Men måste vänta till löning innan jag kan shoppa.. Och då gissar jag att alla är slut

Här snöar det massvis. Har fortfaraande full vinter, ja ingen alfalt här inte o metershöga snöhögar. Utan att ens överdriva {#lang_emotions_surprised} Bor i Gällivare dock...

• LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-04-02 23:02:33 följande:
    haha stackare men klart du måste ha en lila lurv
    Ja, stackars mig {#lang_emotions_embarassed} {#lang_emotions_wink}
  • LillaÄrtan

Har en tjej som blir 18 månader nu i april. Har storlek 80/86 beroende på plagg/affär osv.
    Ska kika på lurv åt henne på T men ska jag ta 80/86/92 åt henne? Vet ju inte alls hur dem är i storleken....

• LillaÄrtan

Nu är jag redo för en lurv.
    Hur är katvigmössan i storlek?
    Min tjej är 3 år..

• LillaÄrtan

Somnade alla?

• LillaÄrtan

Helt OT men vet någon hur storlekarna på pops jeanskjol är?
    Min tjej är 18 månader, törs jag ta 92?
    Min 3 åring kunde inte ha 104, den var tokstor på henne...
    Menjag tänkte att det kanske är skillnad i storlekarna iom att den på "bebissidan" är lite annan än den på barnsidan?

• LillaÄrtan

Superhärliga vårbilder! Jag blir alldeles salig här... Avundas er!! {#lang_emotions_sunny}

Här har vi -6 grader & vinteroverallen är fortfarande ett måste. Själv kör jag med dunjacka varvat med skaljacka & tjockare fleece under... Brr!

Nä, nu ska dunparkasen på o iväg på nattjobb!

• LillaÄrtan

Jag är så sugen på en lurv. Men jag velar så. Om jag ska köpa nu eller invänta pengar.
    Vågar man chansa?

Sen funderar jag på hur vårens stolekar är... Vet inte om jag ska ta 98 ellr 104.
    Min 3åring har varit 92cm men bergis att hon vuxit litegranna.. 15kg. Svårt svårt..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12