Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Oj vilken fin kopp-klänning.. Vart finns den att köpa? (webshop)

• LillaÄrtan

Mina flickor behöver nya fleecejackor. Har varsin ws från pop men dom är fula o trista i färgen.. Så nu är jag på jakt!

• LillaÄrtan

Jen80 skrev 2009-02-27 21:30:43 följande:

Molos lurvfleecar är ju ett måste. I bildtråden har min lilla Ava vårens fina lila. Helt underbar tycker jag och årets fleecar känns mycket tjockare än höstens...
    Jo superfina men ingen färg som tilltalar mig ju! Har haft ljusrosa & ljus turkost till mina barn o de är ju lortiga på en kvart. Ja, jag älskar den rosa med gula kantband... Men tror inte de funkar. Kommer få tvätta som en dåre o de är så trist med ytterplagg..

Hittade dock en cerice vantfleece som jag blev småkär i..
  • LillaÄrtan

Nu är jag här o tjatar igen!

Någon som vet nån webshop (Kollat i flera) som har vantfleece?
    Hiphip hade.. Men hade velat hitta nått fint till lillasystern också o där var de så utplockat i storlekar

• LillaÄrtan

Vad är adressen till bus & rackartyg???
    Testat 100 ggr men de blir bara sidan kan inte visas...

• LillaÄrtan

Ja men jisses... Det har jag ju läst. Fick ju mejl om de!
    Förvirrad..

• LillaÄrtan

Min lilltjej har vuxit ur sin popoverall som de var tänkt att hon skulle kunna ha våren ut. Det är gränsfall just nu o hon måste nästan ha en ny.. Vi bor långt upp i norr så overallen används länge här. Någon som vet en snygg overall på rea i storlek 86?

Åh va trist de känns att köpa vinterkläder nu..

• LillaÄrtan

Tack för tipsen!
    Hittade dock ingen overall i stl 86

• LillaÄrtan

Duntoffla skrev 2009-02-28 10:54:26 följande:

Hur pass tjock behöver den vara?
    Mja, som en vanlig vinteroverall.. Ganska rejäl men inte överdrivet Men känner samtidigt att jag inte vill lägga 1000:- på en overall hon kommer kunna ha i en månad max!
    Så jag vill ha rejäl rea.. Hittade en Molo babyoverall men fanns bara kvar i stl 68. Kan bli kämpigt att klämma in henne i den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12