Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-03-30 22:16:55 följande:
    Haha...absolut inte! Smaken är som baken Det finns ju många fina äldre lurvar. Du får kika på Tradera om du kan hitta ngn
    Jo håller utkik men det verkar mer eller mindre dött
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan

Ingen som villtipsa om bra/FIN fleece av gt slag som kan tänkas passa till Molos regnbågegalonisar?

• LillaÄrtan

Har också röstat

• LillaÄrtan
    Tindrisen03 skrev 2009-03-30 23:43:38 följande:
    Vi kör Molos röda med lila kantband f i höstas. Sen har vi röd skaljacka och windstopper fr Pop som vi kommer ha till. De är lite luriga de där regnbågebrallorna. Har 3 par Idat regnbyxor som vi matchar våra andra fleecar med
    Ja, har letat den röda... LillaMaxhar denmen tyvärr inte i rätt storlek
    Så typiskt!! Julie, min tjej, har höstens rosa skaljacka från pop. Tänkte nu köpa en röd ws bara för att den funkar ju att ha till galonisarna. Men den känns lite trist för lurvarna är ju bara för fina! Rosa jacka till de galonisarna är inte så fint men visst sjutton får de ju också funka på dagis o så, börjar inte köpa fler jackor bara för att.... Isf får det bir fler galonisar. Ja hon har helsvarta o de funkar ju alltid fastn de knns lite tråkiga..

Jag är o jobbar natt. Har så tråkigt o är så surrsugen men ingen inne på msn o här sover nog de flesta
  • LillaÄrtan
    Saraia skrev 2009-03-30 23:55:53 följande:
    antingen en röd el grön windstopper-fleece fr polarn eller Molos turkosa lurv m rött kantband kanske (e sugen på den själv t min stora tjej!)
    ja, dottern fick titta på bild på pops hemsida på röd o grön ws, grön gillade hon mer än röd. Men jag är rädd att det blir för "Pojkigt" Den turkosa är fiiiin men hon hade en turkos ws förra året som jag tyckte var för pojkig.. haha

Min 3åring har ganska tunnt o lite hår s nör hon har mössa så syns det ju inte att hon är en tjej. När hon var bebis trodde alla hon var en kille... Säger det igen; Inte för att det gör något men ändå. Det är trist för hon ser ju ut som en tjej hihi
  • LillaÄrtan

Jag måste ha denna åt min stortjej till sommaren. Suktat läääänge. Nu ska jag bara få iväg lite på T så jag kan köpa den. Ja, då kan karln i huset iaf inte gå i taket över de facila priset Den är ju perfekt till sommaren då man sällan använder jacka men ofta nån varmare tröja om de är kyligt!

kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/pub_images/original/smafolk_3_2136.jpg

• LillaÄrtan

Jo småfolkhoodie....Aj löööv!! Fast de var lite väl dyt för min plånbok egentligen...

• LillaÄrtan
    Buttelina skrev 2009-03-31 00:31:51 följande:
    men där är ju 25% nu juuu
    Vart vart vart??!?! 

*Förvirrad*
  • LillaÄrtan

25% på 625:- blir det ca 460 ?? Eller räknar jag heltaskigt nu?
    Usch vilken dålig matematik..

• LillaÄrtan

Men hur kan jag ha missat det?
    Ja. Jag kan nog inte invänta Traderapengar här inte.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12