Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

JuliaochNelly skrev 2009-03-20 09:32:53 följande:
    L&L  super fiina stjärnjackan så himla söt....men om du vill den ska flytta är den sååååå välkomen hem till mig *flörtar vilt*
    Haha anade att nån skulle svara det Men den får väl stanna i vår iaf...lär tyvärr vara för liten till sommaren ju strl.104 {#lang_emotions_surprised}
  • Zvartaliljan

Superfina barn och outfits i bt
    Men inget klår ju Isabelles outfit idag, sååå fiiiiin!!!!!
    Nu ångrar jag att jag precis sålde Maias rosa/vita klänning ju och mössan kan jag inte hitta någonstans, spårlöst borta {#lang_emotions_cry}

• Zvartaliljan
    Nogula skrev 2009-03-21 07:17:10 följande:
    Det var ju väldigt dumt, gå nu och lägg dig igen
    Kan inte, saknar Maia bredvid mig {#lang_emotions_cry}
    Fiffa5 skrev 2009-03-21 07:17:44 följande:
    Åh, det är ju typiskt! Men då får du ju lite tid för shopping
    Haha ja jag har ju fina höst/vinterbeställningar här som jag måste ta tag i o fylla i {#lang_emotions_tongue_out}
  • Zvartaliljan

Godkväll!
    Här har det målats o renoverats hela dagen *pust*
    sen ringer man mamma för o kolla hur det är med min lilla älskling där hemma hos mormor och morfar. Då har hon kräkts hela natten och hela dagen Jag som trodde att vi blivit besparade från vinterkräksjukan hade fel Min lilla älskling, sist blev hon ju inlagd, hoppas det inte blir lika allvarligt denna gången
    Tänkte självklart köra o hämta henne direkt när jag pratade med mamma men då pajade den satans biljäveln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu måste jag vänta tills mormor kommer hit med henne imorgon, kommer inte kunna sova ju

• Zvartaliljan
    Quiet thoughts skrev 2009-03-21 20:24:52 följande:
    Men bajs då. Här har mina varit sjuka i kräkan för andra gången. Hoppas din lilla kryar sig fort...
    Ja här trodde jag att vi var skonade då alla andra varit sjuka utom vi har det känts som, men så precis i slutet av "säsongen" så åker hon på det O hon som precis nått 11kilo lär ju ramla ner till 10 igen
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-03-21 20:21:24 följande:
    Åhhh nej stackars maia (och mamma o pappa). Så jobbigt med magsjuka ju. KRAM
    Tack gumman, vet att det inte är mycket o klaga över egentligen...bara jag som är så förbannat orolig att det ska bli som förra gången
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-03-21 20:27:51 följande:
    Vet inte riktigt var jag skall vända mig. Men så tänkte jag på er mina vänner. Har inte varit inne på ett tag och nu kommer jag med ot direkt men jag måste skriva av mig lite. Min mamma tänkte ta livet av sig igårVet inte vad jag skall göra för hon vill inte åka in och träffa nån läkare. Vill inte tvångs inlägga henne ju Känns så himla hemskt att ens mamma inte kan hitta något skäl att leva längre
    Oj men hjälp {#lang_emotions_surprised} Jag vet inte riktigt vad jag ska säga...tycker verklgien synd om dig att behöva vara i den situationen Kan hon inte komma o bo hos er ett tag då?? Hon kan ju inte lämnas ensam!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12