Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-03-23 20:03:53 följande:
    hej hej Tittar in en liten stund och vill passa på att tacka alla er godingar som skickat kramar och hälsningar till mig, bubblan, smurfen, stormis, lillronya, jojoa smilecat. Kommer inte ihåg alla men ni vet vem ni är och jätte tack, det värmer i hjärtat när man märker att folk faktiskt bryr sig
    Åh hej, hur mår lilla mammsen?? *kram*
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-03-23 20:09:30 följande:
    Hej hej Inte så bra men hon ringde sin doktor idag i alla fall. Han var inte där men hon skall ringa igen imorgon. Jag har knappt kunnat jobba men man behöver ju pengarna.Vi skall på begravning imorgon så vi får väl se hur det går. Jag mår skit och är jätte rädd att hon skall försöka igen Tack så jätte mycket för kramen
    Åh jag förstår att du är rädd Min familj slappnade inte av förränns jag träffade F...hängde som hökar över mig innan efter mitt försök när jag var 16... (lång historia...)
    Det är nog väldigt svårt att släppa henne ur sikte kan jag tänka mig, men samtidigt måste du ju fortsätta med vardagen.
    nikki2006 skrev 2009-03-23 20:10:32 följande:
    till loppan, glömde skriva superfin kjol du sytt
    Tack Loppan blev iaf superglad Önskar jag hade haft tillräckligt med tyg för o få den helt i printet för gillar egentligen inte jeanslappen men man tager vad man haver.
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-03-23 20:18:06 följande:
    Jag hade också självmords tankar i tonåren. Men man förväntar ju inte sig att sin mamma skall ha det. Det känns ju helt sjukt. Ja jag måste gå vidare så man inte går under. Vad hemskat för dig och din familj att du mådde så dåligt Tur att du träffade F så han kunde hjälpa dig att läka
    Ja ens mamma ska ju alltid finnas där liksom...man tänker ju att hon har barn och barnbarn att leva för i alla fall, det är väl ändå ett stort skäl!
    Ja F var min räddare i nöden...visade mig att världen inte var helt ond och att det fanns underbara killar också. Min familj pustade ut ordentligt precis som vi alla gjorde när min bror träffade hans nuvarande tjej...han var verkligen nere i botten också och en av mina systrar hade samtidigt anorexia som höll på o ta kål på henne så det min mamma gick igenom med oss tre samtidigt vill jag aldrig behöva uppleva...
    Både jag och min bror gick på lyckopiller ett tag men tyckte inte det hjälpte, snarare motsatsen, det är därför jag inte rekommenderat det för din mamma.
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-03-23 20:28:47 följande:
    Oj ni har verkligen haft det tufft. Vilken tur att det vände för er alla och att ni mår bra nu. Din mamma måste verkligen haft det tufft. Man vet ju hur mycket man älskar sina barn och att se dem lida är verkligen det hemskaste man kan uppleva. Jag vet faktiskt inte riktigt vad hon tar för piller??? Men doktorn ändrar lite då och då om hon berättar att hon mår sämre. Måste nog ta och leta fram några kläder att ha imorgon Tycker ni att man måste vara kol svart på begravning??????????
    Alltså alla lyckopiller har faktiskt depression som en av biverkningarna man kan få, helt sjukt!!
    Helt svart behöver du väl inte va, men i alla fall mörkare färger.
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 21:05:18 följande:
    Ingen som hade snubblat över Katvigs gamla grå/grå leggings nånstans? *desperado här snart*
    duger strumpbyxor måntro? {#lang_emotions_dreamer}

Maia sitter o tittar på Monsters Inc och när sully la den lilla bebisflickan för att sova så utbrister Maia jätteoroligt "men vart har hon sin mamma??" och såg helt förtvivlad ut. Det var så gulligt så jag smälte {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    Jen80 skrev 2009-03-23 21:09:12 följande:
    Oj, va tråkigt! Liams och Ilons har hållt sig bra än så länge. Liam har även ett par från Lindex som jag tycker har hållt bra även om de inte är jättemycket använda. Har dock hört från många andra att de ska vara bra. Jag vill shoppa Katvig. Måste ha ett par lila midiapple leggings till Ava först och främst! Nån som vet nån söt sommarklänning eller dräkt som Ava måste ha?! Lite mer MAT-stil eller nåt sånt. I maj åker ju hon och jag till Spanien i några dagar så då måste hon ha en fin klänning .
    Kik-kids fina sommarklänningar kanske? De är ju så söta
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 21:11:31 följande:
    Måste vara leggings   *tokig i leggings just nu* Å Monsters Inc älskar Ida, favvofilmen!!  Gullig kommentar av Maia  
    okej då kan jag tyvärr inte hjälpa dig, har inte sett de leggingsen någonstans. Vad ska du ha dom till? Har ju strumpbyxorna men använder de knappt aldrig för vet inte vad jag ska ha till dom.

Ja Maias favoritfilm är ju "landet för länge sedan" men jag är såååå trött på den just nu så jag tvingade henne att titta på monsters inc istället och hon verkar gilla den i alla fall.
  • Zvartaliljan
    ÖNadja skrev 2009-03-23 21:13:36 följande:
    HJÄLP! hur är ESL tröjor i storlek? behöver svar myyysche fort
    normala. Jag har 92 till maia.
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 21:18:41 följande:
    Molos naive print e sååå fint till, och nu har jag köpt den knapptröjan så nu måste måste jag ha de leggingsen
    vilket print är det?
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-23 21:24:22 följande:
    detta fina   här tillsammans med de leggingsen jag måste ha
    aha...nja det printet är inte jag så förtjust i {#lang_emotions_sealed}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12