Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-03-25 19:40:09 följande:
    Söta milo o maia i bt!!!!! Så fina ooutfits

Hon har en supertuff outfit på sig nu men vågar inte lägga in den bilden i bt
    Bytte presbild istället
  • Zvartaliljan

Söta Milo, ser ut o älska våfflor i alla fall
    Här gjorde vi pannkakor igår men min unge ville inte ha...hon ville ha cous-cous istället!!

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-03-25 19:47:17 följande:
    Tack gulle du
    Ville visa skorna men vågade inte lägga in bilden..ni vet ju hur fl är.
    Skorna är i alla fall UNDERBARA, Det är varmfodrade Pumaskor med detaljer i rosa, inte vitt som det ser ut som på bilden. Fyndade dom för 199pix på T, SÅÅÅ NÖJD!!
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2009-03-25 19:52:31 följande:
    Supersuperfina! Jag blev riktigt sugen på dom jeansen... Har Maia 92 i dom?
    ja
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2009-03-25 19:55:26 följande:
    Gokväll Har haft strömavbrott här precis, just när jjag skulle sätta mig vid datorn *attan* Tur det inte varade länge Hur gör ni när ni sålt något på T som är till missnöje, betalar ni bara tillbaka för själva plagget eller står ni för frakten också?
    Om jag inte gjort något fel så betalar jag inget porto. Har jag däremot missat nån fläck, hål eller nåt så betalar jag portot.
    Har en nu som ville ha tillbaka alla pengar + frakt då hon påstod att kakeltunikan inte alls var ny som jag skrivit för att den var ljusare än kakelscarfen *SUCK* Det är två helt olika material ju och då blir färgen annorlunda!!!
  • Zvartaliljan

Nähe nu är det nog dags för sängen här snart...blev inget shoppat ikväll för mig. Det jag skulle ha på T missade jag för det kom en tjurig trött unge o slet i mig

• Zvartaliljan
    LillaÄrtan skrev 2009-03-25 22:26:55 följande:
    Tar tacksamt emot tips & råd om någon har lust? Har köpt Pärlplatteskor i storlek 28, 17,7cm invändigt. Mätte dotterns fot riktigt riktigt noga idag o inser att den inte alls var 16cm utan 15,5... Med andra ord rätt stora skor... Nu ska jag köpa nya men ska jag ta 26 som är 16,1cm eller 27 som är 16,9?   Dessa 28or vi har här hemma ser ENORMA ut... Hon skulle kunna ha yllesockar i dem.
    Ta 27, 26orna kommer snabbt bli för små, är ju redan på gränsen då su ska byta till större storlek när det bara är 5mm kvar i skillnad.

Nähe sova var det ju men fastnade på trendsales en stund
  • Zvartaliljan

nehe nu fastnade jag på 3an...vill veta vad felet är...min pappa har varit sjukhskriven i 3 år nu med liknande symptom som han i programmet och ingen vet felet...
    Kom hem för 3 år sen och han satt o stirrade rakt framför sig, visste inte vad det var för dag eller knappt vem jag var...så nu kan jag ju inte gå o sova förränns jag tittat klart!

• Zvartaliljan
    Saraia skrev 2009-03-25 22:45:57 följande:
    astrött men fastnade oxå framför det, måste ju veta vad som e fel nu när man börjat titta...
    Ja man fastnar ju lätt. Hon förra veckan var ju som en kopia av mig....
    Min pappa ska till läkaren imorgon, nu skrev jag ner lite grejer han ska fråga då Fick ju lite bra tips där i programmet, fast mycket har de kollat redan. De säger att hans hjärta "hoppar över" ett slag ibland och så har de opererat några ådror i nacken som tydligen var för smala och stoppade blodflödet till hjärnan.
    Känner mig fortfarande skyldig då hans första anfall kom den dagen jag blev rusad till sjukhuset med värkar i v.30...han blev så orolig för oss älskade pappsen så han tuppade av Skrämde livet ur oss allihopa, vi trodde han fått en propp först. Eller ja...de trodde...jag fick ju inte veta först för ingen ville ju oroa mig.
  • Zvartaliljan
    Saraia skrev 2009-03-25 22:57:59 följande:
    vad e d för ascoola svart skor maia har i BT??
    Puma jag köpte på Tradera, tog dom på köp-nu för 199kr. Så jäkla snygga! och varmfodrade i skaftet så perfekta nu och under våren
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12