Jag vill ha ett bollhav hemma till T, föreslog för V att vi kunde ta en bit av hans blivande garage.. de va inte så poppis.....
Jo men ett bollhav hemma är ju inte samma sak. Så ta ett par brädor du, han vår digga läget eller köpa några extra brädor, klart ni skall ha bollhav:-9
nikki2006 skrev 2009-02-28 20:17:02 följande: En kollega eller hennes pappa har sett en unge dra ner byxorna i ett bollhav på donken och göra nr 2. *urk*
Ja en gång var det en unge som spydde i bollhavet mitt under lunch ruchen, det var bara att börja tömma bollar direkt öööörrrkkkkkk
God morgon!Skrutteruttan- Söta barn i underbara Molosar! Michayla- Vilken söt kille i söta IdaT sniglar! Var har du shoppat dem?Nikki- vilka söta tjejer! Sländorna ser superfina ut. Har inte fastnat för dem förrut men de är superfina på Nikki. Hur mår hon idag?LA Woman- Jag är grymt impad av dina tårtor! Du är superduktig! Tror du får sadla om och börja jobba som konditor på heltid. Antar att Felicia var överförtjust i fina Tubbie-tårtan?
Jo tack lite bättre men jag får ju inte i henne pennicillinen så jag vet inte riktigt vad jag skall göra. Viktigt att hon tar den ju. Någon som har nåt föslag???????
Usch vad jobbigt! Stackars liten... Kan man blanda ut den i nåt? Eller kan du muta kanske? Muta kanske inte är det ultimata men vad gör man... En tablettask kan dom ju göra mkt för ibland
Jag har provat muta med godis, tvinga, hota, och be. Sen började vi blanda det med yoggi och det funkade i 3 dagar men nu funkar inte det heller Känner att jag inte har så många fler förslag nu Super jobbigt
Åh vad jag är sugen på Molo-kängorna men är inte säker på om jag ska kosta på såna och vilken storlek jag borde ta i så fall. Kikade lite nu och nya och större storlekar går rätt ok medan beggade och mindre går sådär
Vad söt Noel var i sina snickisar och molo regnbåge. Han är såååå gullig, jag vill pussa lite