Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Om ni undrar vad jag gör här inne vid denna tiden kan jag säga att mina händer värkte som de gör ibland efter jobb så jag vaknade och kunde inte somna om
    Men nu skall jag ge det ett försök till för jag skall ju upp till jobb om 3 timmar
    kram kram

• nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 15:37:52 följande:
    Ja man kan verkligen undra hur dom lyckats med det!! Ska försöka ta en bild sen, Milo sitter bredvid och målar fingerfärg just nu. Liiiiiite kladdigt
    NEJ vad tråkigt, hur kan man skriva nyskick på den då{#lang_emotions_surprised}Vissa säljare har ingen skam i kroppen men det kommer nog snart fram i dennes omdöme
    SÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt att du bölev lurad gumman
  • nikki2006

Men gud vad trevlig hon på mysgrodan är, jag fick mail precis om att en body inte fanns och att jag kanske vilje ha nåt annat istället och sen fick jag välja ett VALFRITT plagg från molo eller ns HELT gratis för att jag var så bra kund och att det var påsk
    Jätte glad blev jag{#lang_emotions_sunny}
    Jag bytte mot en tröja som var 50 kr dyrare och fick ett par fiiiiiiiuinba ns byxor helt gratis Äntligen känns det som att det vänder för mig och det ena positiva efter det andra händer mig{#lang_emotions_sunny}

• nikki2006
    melizza skrev 2009-04-08 16:08:13 följande:
    PERFEKT ju....himlans tur för dig!!!
    Ja jag är helt shockad, gratis molo liksom hi hi Är det julafton och jag missat det eller?????

Vilken fin ny pressbild du har{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 16:12:59 följande:
    vad roligt
    Vad händer med dig då annars???
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 16:13:36 följande:
    Håll i er, här kommer min tröja i NYSKICK!!!Fin va???
    Ja verkligen i nyskick {#lang_emotions_throwup}
    Fy vad besviken och arg du måste vara
  • nikki2006

tjolla maila de bilderna till säljaren och säg att får du inte skicka tillbaka den så blir det negativt omdöme

• nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-04-08 16:16:44 följande:
    Jaa jag hade längtat såå länge efter den Mysgrodan är bäst att handla av!!! Vilken bra kompensation, så kul för dig
    Första gången jag handlar där och det blir definitivt fler gånger

Säljaren kan ju bara inte ha missat det du visar på bilderna. Jag menar man synar ju noga innan man lägger ut eller?????????????
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 16:23:01 följande:
    jo annars är det helt bra här borta på Åland Väntar gäster som kommer o grattar Alleballe i efterskott Njuter av lovas fina jacka som kom av missat och ja jag har betalat den såklart och annars är allt lungt...
    Jag är så nyfiken på mina paket, mycket av det jag handlat är okänd mark. jag köper ju typ aldrig nova star och kikkid annars och sällan småfolk heller. Så det skall bli super spännande. Här skiner solen i skåne och vi grillade ute igår.
    Sugen på att åka till lillronyas meandi party imorgon men vet ej om jag orkar. Går ju upp kl5 varje morgon och Ronya bor 1 timme bort.
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-04-08 16:28:52 följande:
    Man blir ju sååå sur när man får ett sånt plagg!!!! Har hänt mig två gånger men jag har fått tillbaka pnegarna båda gångerna Hoppas det är en säljare som är bra att ha och göra med!!Hej i tråden föresten
    Hej hej Solen skiner och jag är glaaaaaaad
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-04-08 16:35:23 följande:
    Läste just tillbaka lite och förstår varför Grattis, ingen dålig kompensation
    hi hi Ja jag gillar sådana påsk presenter hi hi.
    Hur är det med dig???
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 16:35:38 följande:
    NovaStar kommer du garanterat att tycka om
    Har du mycket nova star??? jag har ett par byxor och de älskar jag, är alltid först i tvätten Nu kommer jag vara stolt ägare till 4 par hi hi
  • nikki2006
    1 och 1 är 3 skrev 2009-04-08 16:43:15 följande:
    Läste tillbaka lite nu, vilken tur du har!!Efter regn kommer solsken! Du e värd detta efter er tuffa period!
    Tack vad snäll du är{#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_heart}
    Ja det har verkligen varit idel mörka moln på himlen men det känns som att det ljusnar lite nu
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 16:43:56 följande:
    Jag har just nu4 par NS byxor åt Lova4 åt sonen varav ett par är till salu på huuton.2 par mössor1 lurvjackaoch en tröja.
    Vilka gillar du mest av alla dina NS jeans???
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-04-08 17:04:27 följande:
    Det är bara bra här med Har spenderat några sköna dagar i Gbg med mina syskon Skönt med små saker som lyser upp vardagen när man behöver dom!
    Skönt att komma iväg lite ibland
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-04-08 17:07:24 följande:
    Ja, och skönt att komma hem också
    Borta bra men hemma bäst
  • nikki2006
    Nogula skrev 2009-04-08 18:07:59 följande:
    Måste gratulera till kompensationen du fick, inte illa
    Tack så mycket gumman{#lang_emotions_kiss}Blev väldigt förvånad själv
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-04-08 17:12:22 följande:
    Å jag gillar vad nu alla heterde nya baggymodellen, som ser skitiga ut finns bild i galleriet mittå harem är också snygga,dom har vi med.Vi har också en äldre modell jag inte vet namnet på, de är ljublåa i nån nyans med bruna muddar de med.
    Är det dem som heter XL??? Är de för rundare barn eller är det bara som jag fått för mig. Funkar de för smala barn med? Tycker de är skit snygga men inte vågat köpa för jag var rädd att de skulle bli för stora i midjan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12