Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-03-04 20:01:36 följande:
    Jag tror att du surfar på Explorer och många säger att det krånglar mindre med Firefox. Så jag tycker att du ska ladda hem Firefox-från Firefox hemsida (googla) tar inte lång tid och är inte direkt krångligt att installera
    Skall höra med gubben imorgon om han kan hjälpa mig
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-03-04 20:03:09 följande:
    Japp- det tror jag med och det är nog bara en tidsfråga innan Molo hugger henne
    Men kanske man kan hinna fynda något innan det händer hi hi

Nu skall jag ringa min mamma och prata lite med henne
    Hej då tjejer
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-03-04 20:06:41 följande:
    hahaha...du har alltså köpt en klänning jag hoppas du förstår att vi måste få se bild i BT sen när Liam provar sitt nya plagg. Hur bra pris var det på den egentligen?(Säger hon som envisades med att plocka katvigklänning efter katvigklänning på lagersalgen )
    Ja vad syslade du med där???? asg
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-03-04 20:06:00 följande:
    gaaaahhh nu börjar ju jag känna ett lila regnbyxe mååååste ju SKA INTE!!!
    De är VÄÄÄÄÄÄÄÄLDANS FIIIIIINA {#lang_emotions_demon}
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-03-04 20:09:21 följande:
    hahaha...ja det kan man fråga sig. Antagligen samma sak som ängeln sysslade med på tradera Dom är ju så snygga och priset var ju löjligt lågt ju. Till mitt försvar får jag väl säga att jag ju faktiskt inte köpte någon utan de åkte ju alltid tillbaka ut på borden
    Ja men du envisades ändå med att komma med fler klänningar en halvtimme senare hi hihi
  • nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-03-04 20:18:40 följande:
    ja det var ju faktiskt ett riktigt bra fynd! självklart kommer han bli jättesöt i den..allt klär en skönhet haha..ja så kan det gåläste just om din morbror. så jobbigt. *skickar över massor med kramar*
    Tack så mycket{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006

hej hej alla, har precis ägnat typ hela dagen åt T 80 auktioner blev det, suck vilket jobb. Men nu vill de inte komma upp på sidan, det är ju måndag borde inte ta så lång tid tycker man. har kollat in bt och skit vad mycket snyggt blir ju super shopping sugen

• nikki2006
    FL Lisa skrev 2009-03-09 20:31:41 följande:
    *slår mig ner framför T och väntar nyfiket på vad för snyggt som kan tänkas dyka upp idag*
    en del ot blev det ju men mycket märkes med, får se om de dyker upp idag över huvud taget suck. Hur är det med dig, trovs ni i norr ??? Har ni inte ruskigt kallt???
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-03-09 20:34:02 följande:
    Oj! 80!!! Har du samma nick på t?
    mmmmm
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-03-09 20:35:28 följande:
    80 är du inte riktigt klok Vilket jobb
    ja du skulle bara veta, samlat på mig kläder från förra året sommarkläder mest. så nu blev det hårt jobb. fotade en hel dag typ och hela dagen idag har gått åt, mellan barnen blöbyte o mat och dyligt då hi hi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12