Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

inlägget ovan var till Jojoa{#lang_emotions_dreamer}

• nikki2006
    LA Woman skrev 2009-03-04 19:02:56 följande:
    Höstens tröjor blev väldigt luddiga, liksom silkesduniga eller hur ska jag förklara  Ser värst ut i blött tillstånd när de torkat blir det lite bättre...
    Köpte den med flodhästar rosa från hösten kollektion och den blev också jätte luddig och tvättblekt. Kankse har använt den 3 ggr. Fick sälja den på T som en dagis tröja
    Men jag har en grön med hundar och den är fortfarande superfinoch den är säkert tvättad 5 ggr
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-03-04 19:10:03 följande:
    Kom just på att det var de från vårens kollektion jag haft problem med... Den med flodisar är faktiskt fin, konstigt att det är så olika Håller tummarna för att den ser bättre ut då
    Ja jättekonstigt, tyvärr fick man ju inte direkt blodad tand eftersom att jag blev besviken, men deras fleecejackor älskar jag
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-04 19:14:28 följande:
    Tack Nä, dom är rätt normala.. Vi har 98/104 på våra och dom passar min 90 centimeters Bubbla med växtmån, aningens långa i benen på henne men de gör inget.. Vet faktiskt inte vad dom kostade  bara köpte.. Va!! E dom slut hos Molo skorna????? Å mina då, vart blev dom av????    Nu får vi säkert inga alls såna... Å otuuuuurs period i hoppingen just nu!!
    "Vet inte vad de köstade, bara köpte". Du är för gooooooo gumman. {#lang_emotions_kiss}
    Vadå oturs shoopping, men finnaaaste kikkid klänningen på rea då????Mer än lite avis
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-04 19:24:24 följande:
    Det gick så fort bara ju   Jo den va väl rätt turig iofs.. Men kikkid jackan e för liten o nu kanske molo skorna e slut Å nä    buuuuäääähhhh
    Ja det  är surigt, jag vill också ha molo skorna
    Kikkid är så skumma i stl{#lang_emotions_undecided}Jag kommer inte våga köpa förrän jag kollat upp ordentligt. Vill fortfarande ha lite klänningar från dem men jag måste få ihop lite pengar först{#lang_emotions_money_mouth}

Känner mig lite shockad för min morbror dog imorse. Han hade precis besegrat en bukhinne inflammation och man trodde att han skulle klara sig och så. Han hade fått komma hem för flera månader sen och allt. Sen inatt så bara slutade han andas 55 år gammal
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-03-04 19:32:45 följande:
    sååååå ifna jaa dom är URLÄCKRA!!! åhh beklagar
    Tack så mycket, ja det känns jätte konstigt. Vi var väl inte nära eller så men läskigt ändå
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-04 19:33:38 följande:
    Nä men fy!! Gud va hemskt!       Många kramar!!!
    Tack sötnos

Var inne på barnlyan och kollade nu och den lila var ju bara bubblan, hade själv köpt om jag hade haft pengar. Kan du inte sälja nån annan ida t för att motivera ditt köp{#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    loveliva skrev 2009-03-04 19:35:34 följande:
    BAMSEKRAM till dig  Hittar inte så många ord.....
    Tack för kramen, man kan inte säga så mycket så det är okej{#lang_emotions_kiss}
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-03-04 19:35:48 följande:
    ja även om man inte stått varandra nära så känns det och man märker att livet är rätt så skört ibland
    Ja som om jag inte hade döds ångest redan Sen händer detta och det skrämmer skiten ur mig rent ut sagt{#lang_emotions_cry}
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-03-04 19:38:39 följande:
    Men fy vad jobbigt... Massa kramar vännen!
    Tack sötnos{#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12