Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-02-10 22:20:21 följande:
    ja det gör jag ju Men man får nog köpa lite extra för att sälja denna gången känns det som. Det gjorde jag inte alls sist...
    Precis! Katvig var ju himlans billigt förra året (hoppas att de inte höjer salgpriserna med) så där kan man faktiskt få in lite enklare pengar. Hade inte en tanke på det när jag var där. Men sen blev det ju ändå att man sålde ett par grejer och upptäckte då att man kan få tillbaak lite respengar iaf.
  • Stormis
    loveliva skrev 2009-02-11 21:16:29 följande:
    Min kompis syster säljer de produkterna och ja de verka jätte bra
    Jag vet, gillar produkterna, men de är så sa***s dyra i Svedala och så mkt billigare i UK-trakterna...
  • Stormis

Fortsätter lite OT:
    Sobeas krypbyxor på rea någonstans? Min lilla har fått för sig att man går på knäna, inte fötterna...

• Stormis
    Nova76 skrev 2009-02-11 21:57:42 följande:
    litencorrelin bla
    Tack. Beställde därifrån när de hade t2b1, men det fanns inga stl kvar sen när hon kollade (80/86). Hittade nu på Sobeas egna sida (...). Har du provat dem, är de ok?
  • Stormis
    Nova76 skrev 2009-02-11 22:07:23 följande:
    har inte provat dem så jag har ingen aning, vet bara att jag sett dem där. Vad bra, hittade du dem på rea på Sobeas sida?
    Japp, halva priset så det var ju bättre än Liten Correlin (förutom när de hade t2b1), funderar bra lite. De är ju ändå rätt dyra och jag vet inte vad man får på T för dem sen, Ska nog göra lite sökningar...
    Nattis!
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2009-02-11 22:15:48 följande:
    Stormis- Jag har shoppat Dermalogica på lookfantastic.com. Toppenbra och snabba! Nu har jag förvisso inte jämfört priserna med den sidan du uppgav men det är billigare än i Sverige trots frakt. Har även beställt schampoo och sånt där. De har ID Minerals mm också.
    Just det. De har nog ungefär samma priser som hqhair.co.uk som jag beställt av innan. Absolut bra priser, men denna är billigare eftersom Jersey är momsbefriat nåt sätt. Jag chansbeställde nu iaf eftersom det bara var 2 saker jag skulle ha.

Beställde f ö 2 st lek- och krypbyxor fr Sobea.se nu, får se hur de är, men det känns bra med lite knäförstärkningar just nu...

Over and out!
  • Stormis
    tinkerbell74 skrev 2009-02-12 13:41:47 följande:
    Alltså nu blir jag så trött att jag måste skratta åt eländet! Tycker jag har råkat ur för så mycket trista reklamationer på senaste... Både i webshoppar och på T. Så tråkigt att lägga ner tid på sånt! Nu har jag äntligen fått en återbetalning från en shop... för returfrakten!!!! Men själva klänningen då?
    Goddag!
    Mailade precis en säljare på T. Köpte 2 par strumpor, varav en är omaka och jalkskyddet bortskavt på 3 av dem... Öhhh, bord e inte det ha stått? Då hade jag inte bjudit... Visserligen kan man se det på bilden nu när sett dem irl, men det kan man väl inte förvänta sig att veta av en bild? Suck...
  • Stormis

Nu är Karlas dalmatinklänning på väg. Nu när jag sett Everlonns bilder är jag riktigt glad att jag beställde och inte snålade. Fundilerar på en regnbåge också . Underbara B&R-Micke lät hälsa att "Chanel-dalmatinerna" hade kommit .

• Stormis
    tinkerbell74 skrev 2009-02-14 15:02:18 följande:
    Sådärja. Då har man shoppat lite på Rackamaja också. Jag vet inte varför jag var så galet shoppingsugen idag.
    Å ja me

Blåröda Katvigleggings, orange plastisockleggings och lila Molo-velour hoppas jag på. Å Småfolkgrodklänningen då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12