Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

tinkerbell74 skrev 2009-02-14 15:07:21 följande:
    Duntoffla skrev 2009-02-14 15:04:13 följande: Småfolk grodklänning, rosa Småfolkklänning med äpplen, Småfolk rosa tröja med katter... åsså en blå/röd Katvig mössa och Plastisocks pink fairytale filt!
    Känns som om vi hade ganska lika tema
  • Stormis
    FlowerPowerMama skrev 2009-02-14 19:28:37 följande:
    Åhh *sliter mitt hår*Någon av kidsen bröt sönder mitt Visakort nu ikväll! Hur sjutton beställer man ett nytt under helgen, nån som vet? Eller måste jag vänta till på måndag?*suck*
    Kolla Internetbanken, borde finnas ngn länk där???

Tacosdags!
  • Stormis

Goddag. Kikar in i storstädningen, MYCKET trevligare här . Fick också mitt mail av Rackamaja nu, allt fanns (som väntat ), beställde ju ganska direkt och inget speciellt egentligen. Men jag är nöjd över lila velourbyxorna för 125 kr!

• Stormis
    Preggi skrev 2009-02-15 13:35:20 följande:
    Goddag tjejer, Har lite smått panik här.. Fick en snille blixt och klippte Philippas hår.. Hon ser helt hemsk ut.. Jag klippte henne förra gången och det blev riktigt bra efter ett par putsningar.. Nu ser hon ut som en potta... Stackars liten.. Vi har 4 klänningar på väg hem nu iaf.. Måste ha lite strumpbyxor eftersom mina barn inte gillar leggings.. Allt bra här? Spännande med inskolning Ängeln, hoppas att det går bra!
    Hon är säkert toppensöt iaf! Men ett hårspänne så räddas det mesta annars. Å det växer ju fort ut annars igen.

Ang Molos babyklänningar så ska de vara ca 48 cm långa i stl 80 om jag räknat rätt med de måtten som angivits här. Kan tillägga att Smådolks klänningar i 74/80 är ca 33 cm eller nåt sånt. Så man kan nog säga att Molo 80 motsvarar Småfolk 86/92. Kul att det blir lång användningstid på dem och hoppas nu att de håller denna braiga modell!

*tillbaka till sammsugaren *
  • Stormis
    Buttelina skrev 2009-02-15 13:46:24 följande:
    sammsugaren
    Men herregud! Råkade ju bara slinta lite på tangenterna, pervo!
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2009-02-15 14:33:59 följande:
    Gaah vad sånt här är irriterande!!!www.tradera.com/skor-tossor-tofflor-Bobux-mod...Hon skriver inte ens att det inte är bobux!
    Och det är liksom inte Pop eller katvig heller.... Jag kan kanske gå med på att man skriver XX-liknande någon enstaka gång när det är plagg som förtjänar det. Men detta parantesande blir ju vanligare och vanligare. Kass!!!!
  • Stormis
    ääni skrev 2009-02-15 15:31:55 följande:
    Everlonn skrev 2009-02-15 15:01:52 följande: Snoozy var jättefina. Vilken återförsäljare beställer ni ifrån?Jag är ny i denna tråd förresten. Får man vara med och diskutera eller är det bara folk som känner varandra?
    Bara att kasta sig in! Vissa är här jämnt, andra tittar in då och då. Det går undan, men det är mycket snack också. Tror inte att de flesta känner varandra, men här inne är alla lika goa mot varandra. En av de vänligaste trådarna på FL enl mig och ny som gammal får svar på sina frågor (fast ibland hittar man svaret 3 sidor bort... som sagt, det kan gå undan stundtals ).
    Välkommen!
  • Stormis
    maugu skrev 2009-02-15 15:49:10 följande:
    Fin och grattis!!
    Tackar å bockar!
    Inser att jag missat nåt, men hoppas också att det går bra för dig Generad.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12