Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-04-01 15:39:49 följande:
    Stella är ca 1 m lång så en 104 kanske hade varit bäst....Gubben vet inte om att jag har köpt för jag har köpstopp Han skulle inte bry sig heller för han tycker att det där med kläder...det sköter jag så bra själv. jag har med en 104 från förra säsongen men den är tvättad och så och det är 8 cm som skiljer mellan dessa titta....
    oj vilken stor skillnad{#lang_emotions_surprised}
  • nikki2006

Hej hej alla . Lite stl frågor till er som kan detta bättre än mig.
    1. Hur är småfolks hooden i stl???
    2 hur är kikkids klänning den omlott som finns i grön eller lila???
    3 Hur liten är den kikkid med gröna blommor, hur många stl behöver jag gå upp???
    4 Är det någon som kan ge mig lite vägledning när det gärller nya småfolk, visst var de lite större denna sesong???Tröjor tänker jag på då???
    5.Visst är 1-2år i småfolk 86/92???
    6.Hur är kikkig klänningen den gröna med skärp i midjan i stl???
    Tavcksam för allla svar även om ni kankse bara kan svara på en eller så{#lang_emotions_flower}

• nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-07 15:13:50 följande:
    Kan svara på ett par av dem KIKKID:s omlott i frotte (om de va de du menade) är normala i strlk.SMÅFOLK:s vår (har köpt 2 tshirts o en klänning) tshirtsen va större än förra vårens, klänningen normal.
    Jag har ju 86 på jessie nu, velar lite om jag skall ta 86 eller 92 i den omlott. Har ju sett dina fina combos med tröja och tights under och då kunde man ju haft den till hösten med{#lang_emotions_undecided}Tror du 92 blir sjukt stort????
  • nikki2006
    Tjollabolla skrev 2009-04-07 15:15:40 följande:
    Kan inte alla men...1. lite liten tycker jag, Milo har 86/92 och hade lätt kunnat ha 98/104...4. Ja dom är större. 86/92 kommer passa på Milo lätt hela hösten! Det gör dom inte i gamla, dom är nästan för små.5. Japp
    Tack tack då tror jag att jag tar 98/104 till Nikki i småfolk tröja då. Vill ju inte att hon skall drunkna i dem. Hon har 104 i molo
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 16:07:48 följande:
    Väldigt bra formulerat tycker jag Undrar vad hon kan tänkas svara bara
    hej hej
    Jo jag menade den vita med små gröna blommor, har inte du den. Tror jag har sett maia med den?????
    Tack för alla bra svar från dig puss puss
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 16:18:20 följande:
    Klänningen? Jackan? Maia har 92 i jackan (den är ljust rosa med gröna blommor) och jag får t.o.m vika upp ärmarna lite. Klänningen har hon inte men tror det var tindrisen som hade den till sin tjej och mätte åt mig och jag fick den till att den skulle passa perfekt på Maia i 92 så normal den med i storleken. Vill ha den men hittar den ingenstans i 92 bara för det
    Ja klänningen menade jag. Vi får se om jag köper den 570kr eller nåt, det är ju svindyrt för en klänning
  • nikki2006
    Tindrisen03 skrev 2009-04-07 16:24:37 följande:
    Men klänningen kostar ju "bara" 289 kr?!
    Var då?????????????????????????????????
  • nikki2006

Det är väl inte molo än eller har jag missat nåt?????????????????

• nikki2006

Nej jag menade den kortärmade som är mer i typ spets tyg, fast mörstret är nog detsamma

• nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 16:54:28 följande:
    Aha du menar den tunna vita med gröna blommor? DÅ är jag med! Trodde du menade den andra långärmade. Den tunna med band i midjan har jag 98 i och den sitter precis på Maia, så den får du gå upp en storlek i.
    Ja det var den jag menade tack sötnos{#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12