Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Quiet thoughts skrev 2009-03-21 20:42:10 följande:
    Precis...Du får försöka stötta henne så gott det går genom att säga att dina barn vill ha sin mormor.Och att hon måste prata med någon som hon känner förtroende för.Nu blir det vår (är hos endel) och hon skall inte gå å ta bort sig ju... Jättehemskt ju Här är det ännu arvstvist fast det gått 3 år sen mamma dog så ensam är hon inte.Kram
    Tack igen
    Hemskt med giriga människor som tycker det har rätt att bråka om andras pengar. Kommer aldrig fatta mig på det
  • nikki2006
    Emmsan skrev 2009-03-21 20:45:12 följande:
    puffar lite;) o kramar om nikki :(
    tack för kramen ännen. Kör på 86 och en body för det är ju kyligt till hösten och då är det bra att slippa glipan
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-03-21 20:48:40 följande:
    Men nu blir jag ju rörd... Hon måste lova att dig att fortsätta finnas till för hon är ju mormor också.Hon behövs fast hon mår dåligt nu finns det en framtid bara hon vågra prata med någon. Hon är inte dum i huvudet bara för att man går till en skrynklare... Kanske du kan hjälpa henne hitta någon bra? kanske de finns något piller hon kan ta en tid typ lyckopiller eller något. (inte så hon blir beroende men för ett tag)Usch vad hemskt du måste ha det nu... och vad rädd du måste vara.
    Hon har redan massor av piller för hon gick ju in i väggen. Men det skrämmer mig med. Tänk om hon betämmer sig för att ta dem allihop

Hon hade en psykolog innan men nu när de flyttat har hon ingen längre. Ja jag håller med om att hon behöver en skrynklare definitivt.

JAG ÄR VERKLIGEN SKIT RÄDD{#lang_emotions_cry}
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-03-21 20:49:15 följande:
    Ja du, när gud kommer med döden så kommer fan med arvingarna heter det.
    det stämmer så bra så{#lang_emotions_yell}
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-03-21 20:55:15 följande:
    Åh fy vad hemskt! Vet inte riktigt vad jag ska säga. JAg hoppas verkligen att ni kan lyckas övertyga henne om att få komma iväg och prata med någon. Massa kramar till dig och din familj vännen!
    tack för kramen och vilken fin ny pressbild du har
  • nikki2006
    Quiet thoughts skrev 2009-03-21 20:56:22 följande:
    Ni får försöka prata du och hon,Du kan inte nå den gamla pyskolgen som kanske kan tipsa om någon annan bra?Nu när ni vet om det kanske hon visar att hon vill ha hjälp. Då hon ångrat sig...Många som verkligen verkligen tänker så gör det bara också.Men man skall väl va modig nog. Jag är sån där fegis som aldrig skulle våga inte ens med ett gevär...huu tänk om man missar ändå... blir helt fel o störd efteråt.Haft bekanta som både gasat sig o hängt sig i en park.Usch
    Jag skulle heller aldrig ta mitt liv. Jag vill leva för evigt.
    Förstår inte varför man vill korta ner det redan korta livet man har

Vad hemskt med dina vänner Skickar kramar tillbaka.

Tror hon skal, ringa sin gamla psykolog på måndag, tror inte pappa vågar åka till jobb på måndag bara. Stackars honom, det är inte så roligt att leva med någon som mår dåligt hela tiden. Och nu med detta hängande över sig att man inte vågar lämna huset usch så hemskt. Jag är så himla orolig för henne
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-03-21 21:32:42 följande:
    Gokväll i tråden!!Kramar till dej nikki!!!
    Tack sötnos, nu skall jag som vanligt när du kommer gå och nanna hi hi. Jobbar imorgon bitti kl 6. Synd att det inte blev nåt idag. Hoppas vi ses snart dock. Kram kram
  • nikki2006

hej hej
    Tittar in en liten stund och vill passa på att tacka alla er godingar som skickat kramar och hälsningar till mig, bubblan, smurfen, stormis, lillronya, jojoa smilecat. Kommer inte ihåg alla men ni vet vem ni är och jätte tack, det värmer i hjärtat när man märker att folk faktiskt bryr sig{#lang_emotions_heart}

• nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-03-23 20:06:29 följande:
    Åh hej, hur mår lilla mammsen?? *kram*
    Hej hej Inte så bra men hon ringde sin doktor idag i alla fall. Han var inte där men hon skall ringa igen imorgon. Jag har knappt kunnat jobba men man behöver ju pengarna.Vi skall på begravning imorgon så vi får väl se hur det går. Jag mår skit och är jätte rädd att hon skall försöka igen
    Tack så jätte mycket för kramen
  • nikki2006

till loppan, glömde skriva superfin kjol du sytt

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12