-
-
vet du inte eller de har inte?Buttelina skrev 2009-01-16 13:33:51 följande:nä tyvärr inte
-
Godkväll!
Någon som sett denna jacka någon annanstans än LLM?
http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=15239
-
glöm det, hittade den själv på ett annat ställe precis!!Nova76 skrev 2009-01-16 20:12:10 följande:Godkväll!Någon som sett denna jacka någon annanstans än LLM?www.luckylittleme.se/product.asp?product=1523...
-
Här var det lugnt, hihi! Kanske inte så konstigt vid denna tiden. Själv har jag varit uppe med en dunderförkyld J sen kl. 02.00. Just nu sover han i Ergon. Så fort jag lägger ner honom blir det high life och direkt han kommer i Ergon igen somnar han. JAG själv däremot får väl sova i en annan livstid eller nåt!
Funderar på att slå till på en lurvfleece till J. Har blivit helt förälskad i den turkos/ljusblå med gröna kantband
-
Hej på er!
Nu när jag och J äntligen börjar bli någorlunda friska så är det H´s tur att få feber... blä!!
Vad händer här? Har varit inne och läst lite då och då senaste veckan men inte orkat skriva direkt. Orkar inte läsa tillbaka nu heller, men jag kommer väl ikapp nångång misstänker jag.
Herre gud vad man blir matt av feber och influensa, aldrig mer säger jag...
Jag som hade bestämt att jag skulle åka till Funkybaby den dagen de fick in Molo men det gick inte utan jag fick snällt stanna hemma med feber... Tyckte iofs att det som de hade tagit hem var ganska "tråkigt".... hade hoppats på mer grejer faktiskt. Det kommer kanske mer kul i nästa leverans.
-
Vad tycker ni om denna? Funderar på den till J.
http://www.luckylittleme.se/product.asp?product=15239
-
620 caTHEA och Grodan skrev 2009-01-18 20:52:43 följande:Ingen som vet vad IdaT´s regnställ kostar i nypris???
-
H blev sjuk igår och ska man gå efter hur det var för mig och J så kommer han att vara sjuk hela nästa vecka... hade hoppats att han skulle klara sig men ickeGROD PRINSARNA skrev 2009-01-18 20:55:09 följande:usch vad tråkigt... här har det oxå varit mkt sjuka men nu har vi iallafall klarat oss i en vecka utan det så vi har haft lite chans att bygga upp ossigen inför nästa omgång hehe... längtar så enda in i norden efter sommaren!! attans att den skulle vara så kort bara...vart ligger funkybaby?
Ja, sommar, NU!!! Eller i alla fall vår
Funky ligger i Barsebäck om du vet var det ligger? -
Så mkt fina bilder i BT de senaste dagarna. Man har blivit så uppiggad av att titta där
J har på sig dinosuiten nu ikväll och den är så himla fin ju. Den växer i mina ögon för var gång jag ser den.