• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-11 22:24:36 följande:
    Är du sjuk? Usch då! Bäst att vila lite.Jag sitter och packar Traderapaket. Baksidan av Tradera  Funderar om jag ska försöka pallra mig in och morgonträna imorgon eller inte. Är inte van att gå upp så tidigt längre...
    liten influensasväng, tror jag. Var riktigt risig igår natt och idag men nu känner jag mig bättre, vet inte vad det är riktigt... Konstigt att ha en 1-2 dagars influensa de brukar väl vara längre, kanske bara en lustig förkylning med influensasymtom
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Morning!

Min "influensa" verkar ha övergått till förkylning nu, lustigt det kan vara ibland... J däremot har feber och är en utslagen liten stackare...

Everlonn skrev 2009-01-12 07:11:29 följande:
    Fast väntar man paket är förstås måndagar kul, för då kommer postis Synd att jag inte väntar hem nåt just nu då Men förhoppningsvis så får lokala butiken in nya molosar idag!! Då ska jag dit och klämma lite
    Åh, vad härligt! Det är Bus och Rackartyg va´? De såg ut att få in en massa fint Jag hoppas på Funky men de öppnar ju först på onsdag så även om de får in det innan så kan jag inte kolla förrän på onsdag...
    Tjollabolla skrev 2009-01-12 07:19:54 följande:
    ÅÅ kul o klämma på Molo! På barnlek i Åhus brukar dom inte plocka fram det förrän dom haft sin rea. I slutet av januari! Så jäkla löjligt!!
    Vilken fjantig butik...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Everlonn skrev 2009-01-12 08:51:03 följande:
    Japp, Bus och Rackartyg.Tänkte asa med kameran och fråga snällt om jag fick ta lite bilder och lägga upp Flera som ville veta vad som var kvar på rean, men mitt minne är kort
    ja det läste jag i tråden för nån dag sen, bra idé

Hoppas det får in det nu idag då så att du får en härlig Molo-dag
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    snigelina skrev 2009-01-12 08:56:29 följande:
    Igår skickade jag iväg en beställning med molosar.. oooooops. 19 plagg blev det och nu måste här traderas för att få in pengar
    Oj, vad härligt! Vad blev det för en massa fint?

Jag måste också Tradera lite mer tror jag. Detta verkar bli dyrare än planerat...!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-12 09:00:07 följande:
    God morgon! Håll nu tummarna för mej idag! Ska ringa kommunen nu vid 9 och be om att få köpa en tomt av dom.... den e inte ut annonserad men vi har hittat en vi verkligen vill ha, de e tal om att de ska bli naturreservat där men de ska jag försöka ändra på En flower body e på väg hem till mej, mailkontakt kl 22 en lördag kväll, dom e underbara i den butiken!! Katvig hade dom bara i suits å de har T så många redan
    Hoppas de ändrar sig!!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    snigelina skrev 2009-01-12 09:07:11 följande:
    Oj, det är en salig blandning av print och prickar och ränder och regnbåge Fast det dröjer ju några veckor innan det kommer..
    då har du en fin leverans att se fram emot!!
    Incommunicado skrev 2009-01-12 09:07:34 följande:
    stackars liten! Ja den butiken hade man bojkottat... jag avskyr den lokala med, de har som sagt noll koll och jag vill ha service med tanke på de mängder jag köper. Vill de inte sälja till mig så går jag någon annanstans.
    precis! Butiken måste ju ha lite koll på läget och vara serviceminded, annars finns det ju en del andra att välja bland...!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Incommunicado skrev 2009-01-12 09:18:47 följande:
    jag har 4 nyheter från prespring hemma så totalt har jag köpt 18 nya, 2 av de 16 jag beställde var ytterkläder från höstkollektionen så de räknas inte! Jag saknar fortfarande cupströja, dalmatintröja i 92 (har 86), dalmatinbyxa med blå mudd om det kommer, turkos byxa och ev bubbegumbyxa om det kommer... jag misstänker att jag köper en del t-shirts och bodies när de kommer ut också. Fast jag får nästan bara köpa molo i vår, maken har satt stopp på att jag köper allt som rör sig, så Molo och bara ett par st av andra som lite velourisar från Katvig t ex och en jacka  - deras blå jacka i år är underbar! Hoppas den är för våren bara, inte vintern. Tror förresten det är regnjackan som är fodrad eg.
    vilken Katvig jacka är det?

Du som verkar ha bra koll kommer Molo med typ "skaljackor" nu till våren?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    JuliaochNelly skrev 2009-01-12 09:19:26 följande:
    Godmorgon  här har nelly kräkts hela natten....och idag måste vi verkligen åka & handla *usch* detta kommer nog inte bli en bra dag.shoppas det något kul?
    fy då... hoppas ni andra klarar er. Här har jag en febrig Jonathan som mest vill åka Ergo och amma. Just nu är jag väldigt glad att jag inte slutat amma.

Ingen shopping än men det borde dimpa ner lite kul paket i lådan idag
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    JuliaochNelly skrev 2009-01-12 09:28:15 följande:
    sjuka barn är ju aldrig kul...skönt & fortfarande amma. Lilleman slutade för drygt 3 veckor sen han vill inte mer helt enkelt. Jag hade ändå planerat & amma lika länge som nelly men han bestämde själv den lilla herrn.nää frulle här nu
    Hannes slutade själv vid 11 månader och jag hoppas på att det ska bli likadant med Jonathan. Vi får väl se...!
    Incommunicado skrev 2009-01-12 09:31:49 följande:
    Molo brukar väl inte ha skaljackor? de har någon form av vårjacka men en vanlig sådan.Har du sett de bruna och gröna midiappleaktiga yttrkläderna där vissa ringar är ifyllda och andra inte? samma stuk här men i blått, kanonfint! Midiapple kommer i grönt och i mörkblått och ljuslila.
    ok, då vet jag. Det låter fint! Vet du när Katvig kommer med vårkollektionen?
    snigelina skrev 2009-01-12 09:32:50 följande:
    De kommer med softshelljackor iaf.
    Har inte riktigt koll på det här med softshell men är det samma som windstopper typ?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    havsvind skrev 2009-01-12 11:23:40 följande:
    Hej på er! Det var längesedan nu!Vi har flyttat in i vårt nya hus och nu har vi äntligen fått internet igen. Vad mycket shopping jag har missat!Är det någon som har koll på om fjärilarna med pärlplatteärmar kommer i body?
    Hej!

Ingen aning, men jag hade också velat få lite info om vad som kommer i bodyväg. Så om någon vet?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12