• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-11 14:57:09 följande:
    ÅÅ varför tar ingen hem suit i 92
    har du kollat med alla
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-01-11 17:43:37 följande:
    jag skriver också förhand men det är lite jobb med det. Önskar också skrivare
    hej!

Hur är det med dig? Ni har klarat er från influensa? Det verkar som om Jonathan och jag har åkt på skiten... Tänkte att ni kanske också var kassa eftersom vi var på samma ställen i onsdags... Hoppas ni klarat er!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2009-01-11 19:50:53 följande:
    Slängde in några bilder i BT på fiiiiiiina outfiten idag
    åh!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Två Panodil i kroppen så... känner mig nästan normal igen men så extremt trött, får nog gå och sova tidigt idag.

nikki2006 - vi får nog ta lekdag nästa vecka!

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Nova76 skrev 2009-01-11 19:54:35 följande:
    Två Panodil i kroppen så... känner mig nästan normal igen men så extremt trött, får nog gå och sova tidigt idag.nikki2006 - vi får nog ta lekdag nästa vecka!
    alltså nästa vecka igen!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-11 22:08:26 följande:
    Japp! Gillar den men vill även ha en ny och jag KAN inte ha 3 stycken plus den gamla grå hemma.
    vilka färger har du nu? Grå, brun och vad mer?

Jag köpte den gröna från nya kollektionen och har kvar den bruna från i höstas. Vet inte om jag ska ha två eller en...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Preggi skrev 2009-01-11 22:06:30 följande:
    Du är så välkommen.. Blir det den bruna som ryker?
    har sett den rosa med gula kantband och jag tyckte den var ganska så stark i färgen, absolut inte neon eller så men inte blek heller
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Mitt i all hysteri kring nya Molo har jag köpt den orangerandiga suiten med lila kantband i 2 ex i storlekarna större än vad jag precis sålde på T. Den är bara helt underbar och jag klarade inte av att vara utan den insåg jag

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

blablabla, undrar om jag inte ska babbla febriga mig i säng nu

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-11 22:23:08 följande:
    De ränderna är sååå fina! Gillar Molos oranga färger.
    Fick lite ångest när 74:an gick på köp nu... det gick alldeles för snabbt liksom... verkligen tur att jag hittade de andra!

Den grårandiga tänkte jag kunde passa bra tillsammans med de orangea
    Preggi skrev 2009-01-11 22:24:08 följande:
    Var den! Vad kul! Då kanske det blir en sån till M i vår då. Hon får ju alltid ha "pojk" färger annars för jag tycker att de tonerna passar henne bättre.. Känner att vi måste förnya oss lite...
    Hon hade varit jättefin i den tror jag!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12