Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-11 15:48:07 följande:
    Inte från idag- bara från provningsdagen då han var mindre intresserad av att fotas..inte kompis med mitt nya objektiv ännu
    Sååå söt Max är! Och tröjan är så himla fin!
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2009-01-11 15:53:06 följande:
    Visst har Noel den också ?
    Japp. Här är den
    Pre spring Molo

Tycker den är superfin med de randiga ärmarna.
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 15:55:02 följande:
    Tack!Nja sötare på bild än IRL just nu eftersom trotset redan har knackat på dörren Max är 85cm lång och väger runt 12kg
    Haha...jaså?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-11 16:02:59 följande:
    Japp Mamman är inte överlycklig precis- hade en svettig visit på Ikea igår där Max städade halva lagrets golv med sin regnbågetröjaSöta Noel Kommer bli en tjejtjusare av rang där
    Haha...aj aj då! Förstår att det inte var toklyckat!

Tack snälla du!

Sitter här med powerlistern. Urk vad tråkigt! Man är så rädd att missa något litet.
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2009-01-11 16:07:48 följande:
     Sööööta Noel !!!Ja, den tröjan är verkligen jätte fin.Blev ledsen när den kom först i bara babystorlek, men kom på sen att Melker nog kan ha 92 eftersom junior 92 är jätte stort på honom. Så nu har jag köpt bilarna & dalmatiner i tröja så hoppas han kan ha dem ett tag i af.
    Tack! Bra val! Jag MÅSTE ha dalmatinerna sen. Sååå fina!
  • Duntoffla
    melizza skrev 2009-01-11 16:17:18 följande:
    ska med sätta mig med powerlistern sen  visst är det tråkigt men när det väl är klart så känns det ändå gansk skönt att fått det gjort....drömde inatt jag alla molo kläder jag ville shoppa var slut så jag fick lite smått panik att jag inte köpt nåt så då fick jag en liten spark och började rensa för att lägga ut på Tha ha knäpp man är
    Haha

Ja, visst är det skönt när det är gjort. Nu är det mesta klart i alla fall.
    Tjollabolla skrev 2009-01-11 16:22:33 följande:
    Urk! ja det är trist! Jag måste lägga upp ikväll. Så drygt när jag inte kan använda powerlistern, får sätta och lägga upp alla en och en. Och så måste det ju vara på kvällen med så det blir rätt tid när det går ut. Så trist!!
    Varför funkar det inte? Gud vad surt! Man vill ju gärna ha alla en viss tid och måste man sitta med en och en tar det ju evigheter
    isako skrev 2009-01-11 16:26:05 följande:
    USch samma här.. Blir ju en hel jävla roman...
    Ja. Tur man har standardtext på infon i alla fall och bara behöver lägga in för just det aktuella plagget
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-11 16:29:19 följande:
    E mår bra idag. Bortsett från att han pickig i halva fejjan och mår ruttet i magen....Råkade få en isglass av snälla systrar i förrgår. Innehöll ju fruksaft..... Vem tänkte på det? MAmma hade ju sagt att glassen i frysen var ok. Men det var innan vi köpte isglass. Idag ville han smaka rödkål och det fick han. Smarta mamman läser på burken efteråt och inser att hon förgiftat barnet med äppeljuice....Jag ger snart upp! Kan de sluta stoppa förbaskade äpple i allt?!
    Men stackaren då som inte tål kärnfrukter
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-11 16:46:48 följande:
    Dunis, förresten!: Du har IdaT regnställ till N va? Vilken stl har du isf?
    Japp! Jag har 86/92 i det. Perfekt att dra över ytterkläder nu.
    loveliva skrev 2009-01-11 16:58:04 följande:
    Hoppas de är kunniga iallafall. Läkaren på bvc sa att hon är torr, vilket hon absolut INTE är. Har ju smörjt henne med miniderm och kortisonsalva utan resultat.Såhär ser hon ut på hela kroppen och ansiktet
    Men skruttan då
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-01-11 19:50:53 följande:
    Slängde in några bilder i BT på fiiiiiiina outfiten idag
    Jättefint!  Har samma hemma men inte hunnit testa än. Pudlarna är också jättefina till de byxorna.
  • Duntoffla

Puh! Ännu en laddning snart ute på T. Trist att det är segt att få upp dem ibland bara.

Jompa- vad tror du om en shoppingrunda lördag 31 januari eller helgen efter? Börjar bli grymt sugen på nya Molosar nu!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12