Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-01-13 20:39:32 följande:
    Köpstopp är till för att brytas  KÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!!!
    Dessvärre har jag inte så mycket att shoppa för
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-01-13 20:41:17 följande:
    God kväll!Du så duktig på att hålla ditt köpstopp Illa tidpunkt att lägga det på bara
    Go kväll!

Det är inte riktigt "valt" utan mera ett måste eftersom min plånka är rätt tom. Fick förvisso in lite från T men väntar mer. Jag kan hålla mig jag är bara orolig att alla storlekar kommer ta slut

Ni som har dessa, hur är storlekarna?

Stjärntröjor
    Regnbågströja
    Stjärnbyxor
    nikki2006 skrev 2009-01-13 20:42:06 följande:
    Tack för urfina byxorna som kom idag Love you
    Kul att du gillade dem! Man är ju alltid lite nervös.
  • Duntoffla

Hahaha...bor alla nära kossor eller?

Jag tycker jag bor på landet men vi har ingen äng nära och inte heller några kor. Hästar finns det dock inom promenadavstånd

• Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-01-13 20:51:17 följande:
    Ja alltid lite extra närvöst att sälja till någon i tråden, men du kan vara lugn.Tack för det superfina omdömet förrästen. Hur har nattningen varit idag då???
    Ja, jag gillar inte att göra det. Vad fånig man är!

Tack själv! Nattningen pågår fortfarande men det är relativt tyst. Däremot hade han varit asjobbig när de kom från dagis och han skulle vila. Tur jag jobbade
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 20:51:48 följande:
    *ASG*
     Ah, så det är därför du säljer kossorna? Du har så du klarar dig
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-01-13 20:56:35 följande:
    Trivs du att vara tillbaka på jobbet?
    Ja, det är faktiskt riktigt kul än så länge. SKönt att kunna gå på toa ifred och prata med vuxna lite.
    Tjollabolla skrev 2009-01-13 20:56:53 följande:
    Ja, men frågar är ju varför DU säljer kossorna om du inte har några utan för fönstret? Stackars Noel kommer inte veta vad kossor är för mamma säljer suiten.... (För barn som inte har Molos kossor vet ju inte det )
    Det är därför jag har sparat en Ko-tröja. Så att stackaren får reda på hur en ko ser ut. Annars blir det som den smarta tjejen i min gymnasieklass som inte visste hur en björk såg ut och inte heller vad en astronaut var
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-01-13 21:00:28 följande:
    Ja den biten är skön, att få känna sig lite vuxen igen. Nu skall jag gå o natta mig, skall up 5 som vanligt imorgon och gå o knega.Kram på er alla lantisar o stadsbor.
    Jag tar åt mig som mittemellan lantis och stadsbo då

Sov så gott!
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-13 21:06:50 följande:
    haha Jag vill att HELA vårkollektionen ska komma NUUU!! *otålig*
    Ja, man vill ju se allt och sen välja godbitarna. Förstår du hur sugen jag är på en shoppingrunda med er på lördag?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12