Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:12:49 följande:
    Skatten, Tofflan och Preggi.. Då kan vi ju köra dubbelbröllop den dagen och hoppa gärnet ju
    Fast jag kan inte följa med på lördag. Har inga pengar
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:16:56 följande:
    aha.. hm.. oki.. De har iofs inte jag heller  
    Har tyvärr inga att låna av heller. Är tokpank. Har bara lite som jag fått in från T. Väntar tills jag fått ännu mer samt lön. inget kul att shoppa utan pengar. Synd för det hade varit kul att ses allihopa.
  • Duntoffla
    THEA och Grodan skrev 2009-01-12 22:22:35 följande:
    Alltså, nu kommer jag snart att få be gubben sätta sig på visakortet som nu ligger i min hand...... www.luckylittleme.se/product.asp?product=1558...
    Ja, det suger i shoppartarmen rejält nu!!! *ska inte, ska inte*
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:22:27 följande:
    Men man kanske kan åka in en snabbis o bara titta liiiiite   å fika kan man ju apselut ju
    Preggi skrev 2009-01-12 22:21:30 följande:
    Vad tråkigt.. Hade varit kul om du följde med... Jag har en del shoppingpengar.. Har ju just fyllt år, pengarna var nog inte avsedda för molo men det bestämmer ju jag..
    Det hade varit kul att följa med men men... har man inga pengar så kan man inte shoppa. tråkigt men sant!
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 22:26:19 följande:
    Kommer du hit till våren?   å sen SKA vi på salgen igen åxå va?
    Då vill jag henka Ta bilen ner till DK
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 22:30:32 följande:
    Jag tror att vi kommer vara där en del i vår/sommar, svärmor lär väl mer eller mindre bo där då tills hösten igen.Alltså jag vet knappt om jag vågar säga men jag börjar tveka på salgen  Vill absolut för själva upplevelsen och träffa er alla men det är knappt ngnting jag vill ha från höstens ändå ... och nu när man ser vårens så vill man bunkra det och sedan go banans på nästa salg ist ... Hmm måste fundera lite till
    Äh, du kommer vara trött på vårens kollektion vid det laget och längta efter gammalt igen
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-12 22:34:37 följande:
    Självklart kan Bubblan hänga med, hade varit superkul ju! Vill träffa den lilla pratkvarnen
    Det har jag också men man brukar ju vara spyfärdig på saker och ting i slutet av säsongen.
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-12 22:35:48 följande:
    Synd.. Men det blir ju fler tillfällen..
    Ja det blir det alldeles säkert. Jag och Jompa tar en tur 31 i alla fall så lämna lite till oss är ni schyssta
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-12 22:52:55 följande:
    gokväller..Har inte luckylittleme fått in nåt annat än baby?
    Go kväll!

OCh jag passar på att säga go natt
  • Duntoffla

God kväll!

Åååhhh vad massa fina barn i härliga kläder i BT!

Jag är sååå nära att bryta mitt köpstopp. Ni kommer ju ha handlat upp alla fina Molosar tills det är dags för mig

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12