Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-11 21:43:38 följande:
    Det kommer inte jag få. La ut en del jättegamla kläder och är glad att ha fått bud överhuvud taget.. Ska lägga ut lite mer nu.. Funderar på att sälja Matildas lurv och skidflickorna mm men kan inte bestämma mig för om jag kan släppa taget..
    Släpp dem! det kommer komma massa fint som du vill ha istället
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-11 21:55:35 följande:
    Jag tror att jag kommer att släppa en hel del snart.. Idag orkar jag inte.. MEn jag vill inte sälja hennes lurv innan jag vet att jag kommer köpa en ny till henne.. Vill ha en utan luva istället.. Men har ingen aning om vilken färg hon ska ha?
    Jag ska också sälja en av lurvarna och köpa den turkosa med orange kantband eller den lite mer mintgröna. Ska kolla på dem IRL först. Tänkte få komma och tumla mina lurvar snart
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-01-11 22:06:30 följande:
    Du är så välkommen.. Blir det den bruna som ryker?
    Japp! Gillar den men vill även ha en ny och jag KAN inte ha 3 stycken plus den gamla grå hemma.
  • Duntoffla
    Nova76 skrev 2009-01-11 22:13:19 följande:
    vilka färger har du nu? Grå, brun och vad mer? Jag köpte den gröna från nya kollektionen och har kvar den bruna från i höstas. Vet inte om jag ska ha två eller en...
    Jag har brun och röd från höstens. Sen den finaste av dem alla -en grå med gula kantband och gul/svart stjärnor i luvan. Det är en 74 men den ska sparas

Jag gillar den bruna men gillar den röda mer. Och vill verkligen ha en till utan luva.

Klart du ska ha två. Om den ena är skitig måste det ju finnas en till att byta med
  • Duntoffla
    Nova76 skrev 2009-01-11 22:20:25 följande:
    Mitt i all hysteri kring nya Molo har jag köpt den orangerandiga suiten med lila kantband i 2 ex i storlekarna större än vad jag precis sålde på T. Den är bara helt underbar och jag klarade inte av att vara utan den insåg jag
    De ränderna är sååå fina! Gillar Molos oranga färger.
  • Duntoffla
    Nova76 skrev 2009-01-11 22:22:47 följande:
    blablabla, undrar om jag inte ska babbla febriga mig i säng nu
    Är du sjuk? Usch då! Bäst att vila lite.

Jag sitter och packar Traderapaket. Baksidan av Tradera  Funderar om jag ska försöka pallra mig in och morgonträna imorgon eller inte. Är inte van att gå upp så tidigt längre...
  • Duntoffla
    Nova76 skrev 2009-01-11 22:26:16 följande:
    Hon hade varit jättefin i den tror jag!
    Haha, du tänkte det? Ja, den är superfin den också.
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-11 22:27:14 följande:
    Duntoffla: Den gråa lurven har T i overall Super snygg! Smultronhjärta och Lillronya övertalade mej på salgen att även en tjej kunde ha den, å sååå glad jag e för de!
    Ja, det är helt klart snyggaste lurven som hittills gjorts. Älskar den!
    Nova76 skrev 2009-01-11 22:28:11 följande:
    liten influensasväng, tror jag. Var riktigt risig igår natt och idag men nu känner jag mig bättre, vet inte vad det är riktigt... Konstigt att ha en 1-2 dagars influensa de brukar väl vara längre, kanske bara en lustig förkylning med influensasymtom
    Låter inget kul. Sambon hade också en släng på 1-2 dagar förra veckan. Skumt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12