Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godkvälll efter 8 dagar av helvets nattningar på 6 timmar så somnade dom på en kvart nu ber jag till gud att dom sover för annars blir jag tokig har inte sovit mer än 3 timmar varje natt och det börjar banne mig sätta sina spår.

Shoppas det något kul?

• Mamma Kråkan
    Duntoffla skrev 2009-01-12 20:47:36 följande:
    Go kväll!Åh fy vad jobbigt med 2 magsjuka! Krya på sig från oss!Inskolningen går bra. Noel är lite blyg först men sen släpper det. Han går och dolar lite för sig själv, tittar lite vad de andra gör och så. Inte übersocial men det vet jag ju redan.
    Så himla trist när man är själv med dom då får dom lätt övertaget inte lätt med en super gnällig bebis & en ap mörk rädd 4 åring ....ljuset i tunnlen är ju vagn shoppingen imorgon Glad
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-12 21:46:00 följande:
    Ja, men svårt va det!!! Å jag har nu bara tre ynka suits på listan, det är jag mäkta stolt över!! Det blir nog de sista suitsen till Bubblan, sen är det väl pott träning till sommarn å sånt..
    imponerande Flört helt ot men vad har du för åkpåse till din uj? vill ju inte köpa en super tjock imorgon men måste ju fortfarande ha åkpåse
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-13 07:53:30 följande:
    Kanoners   Själv då?
    trött som attans men så sugen på att shoppa vagn & molos idag hoppas bombom har fått in mycket
  • Mamma Kråkan
    loveliva skrev 2009-01-13 07:56:53 följande:
    Vad blir det för vagn ? Är buggan såld ? *nyfiken i en strut*
    hehehe buggan gick för fort faktiskt jag la ut den och tänkte att ja vi får väl se men folk ringde som tokar...fick 7000 kr för den med åkpåse & ståbräda så jag är nöjd. det blir nog en swift tror jag har satt undan en och ska åka och kolla nu ...så håll nu tummarna att jag gillar den Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12