• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godkväll,

Kikar in lite då och då.

Duntoffla - hur stor är Noel (lång alltså) och kan han fortfarande ha trerandiga suiten från Molo eller han har växt ur den?

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-22 20:16:22 följande:
    Go kväll! jag vet inte hur lång han är. Skulle tro 82 cm kanske. Har inte varit på BVC sen i början av september. Menar du den grå så kan han fortfarande ha den. Den här bilden är tagen i november och där satt den rätt bylsigt vid grenen och lite korvigt vid benen
    ok, var mest lite nyfiken på hur länge J kan tänkas ha sina trerandiga i stl 80, men då räcker de säkert ett tag i och med att han bara är 70,5 cm nu...!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-01-22 20:31:10 följande:
    Hej har ni blivit friska nu???Jag har legat i feber igår o idag men måste nog palla mig till jobb imorgon, behöver pengarna
    Hej!

Stackars dig som har feber... Då ska du väl inte jobba?? Jag var helt utslagen när jag hade 39 grader... hade jag jobbat hade jag nog inte kunnat stå på benen. Har resten av familjen klarat sig?

Njae, vi är inte riktigt friska alls. Jag är jätteförkyld, sambon är förkyld och Hannes hostar som en galning varvat med lite lite feber emellanåt. Den friskaste är Jonathan som bara snörvlar lite grann.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-22 20:32:38 följande:
    Ja, då lär han kunna ha dem länge. Noel är ju en liten knubbis och den är som sagt stor i storlek. De andra färgerna är väl också det?  
    den orange randiga är lite stor men inte så att det stör, därav frågan, hoppas ju på att kunna ha dem läääänge
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Hej!

Alltså jag måste ha en röd NS mössa i stl L. Har hittat den i webshop men de tar FEMTIO spänn i frakt....!

Någon Stockholmare som pinnar förbi Upplandsgatan ibland som vill förbarma sig över mig och köpa den och skicka till mig?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-23 13:50:07 följande:
    Äntligen uppe i 4,9 i omdömesskala... köpare ställer ju orimliga krav iom den här bedömningen. :-/
    jag kom också upp i 4,9 häromdagen
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

nikki - åh, vilken fin shopping! härligt att få allt på en gång

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 16:50:47 följande:
    Nova--- Fina fina suitsen!!! Å va jag e sugen på Bubbelgummen
    ja, den är så fin, Hannes fick linnet och jag blev helt kär i printet. Hade inte tänkt köpa heldressen, men det gick inte att motstå
    nikki2006 skrev 2009-01-23 16:52:34 följande:
    nova finaste heldressen med bubbelgum, står på min nästa lista hi hi Mår ni bättre nù???
    njae, vi hostar ikapp jag och Hannes så helt bra är vi inte. Är så himla trött på det nu.... vill vara helt frisk! Hur är det med dig?!??! Ingen feber nu hoppas jag!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-23 17:20:04 följande:
    Tjolla--- *väntar snällt*   urfina verkligen!!!Nova-- kan du avlägga tvättrapport på den sen?  Luddar och bleks?
    ja det är ju det jag är lite rädd för att den ska göra, men hoppas hoppas...! Avlägger rapport sen!
    Tjollabolla skrev 2009-01-23 17:21:18 följande:
    Men himmel vad ni shoppat i bt!! Nikki - vilken grym shopping! såååå mycket fint!!Linnea - Läste du oxå hade shoppat loss ordentligt Bubblan: Fina söta Ida i snön! Guud vad jag vill ha snö.... Ängeln: Sååå cool Liam! Älskar dom byxorna!! Tröjan var ju med himlans fin... Vi har ju byxorna men hmm... Nova76: Såå fina suits! Är lite nyfiken på hur den gröna ser ut irl.LilRonya: Coola tösen i Hummel! Hummel borde göras åt hela familjen Loveliva: Ursnygg shopping!Flowerpowemamma: Fiiin shopping! Jeansklänningen är ju underbar. Söta tösen med
    Den randiga är superfin!!! Den gröna färgen är mörkare än de gröna stjärnbyxorna och den blå kanten är ljusare än de blå stjärnbyxorna. Vet inte om det hjälper dig på något sätt
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Tjolla - efterlyser också modellbild sen med de kanonfina hängslebyxorna!!!!

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12