• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-19 20:29:00 följande:
    Jag fick hem dom byxorna idag. Har 92 till Milo som är väl runt 88-89 lång kanske. Hade jag tagit större hade jag fått trä in  gummiband i muddarna. Du ser i bt hur dom sitter!
    tack!!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta - vad kul om det är vad jag tror det är!! Har missat att kommentera det innan.
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Åh fick mail av Bus och rackartyg att mitt bubbelgum linne i stl 110 hade kommit Det var snabba pix!

Mailade dem i torsdags tror jag det var och undrade om de hade det. Han skrev tillbaka att de inte hade det men att de skulle lägga en beställning. Ett par timmar senare fick jag frågan om jag ville reservera ett linne och beställningen var lagd. Och idag hade det kommit! Gillar verkligen den butiken!! Undrar om de ska starta web-shop eller det "behöver" de kanske inte

♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-01-19 22:31:23 följande:
    Go kväll tjejer!vad händer här? Tokshoppar ni?
    halloj!

Tokshoppar inte så mkt nu längre men lite har det blivit på sistone, får hem lite imorgon förhoppningsvis

Du, tänkte fråga dig, har Poppilopp inte hela sitt sortiment på nätet? Vet du?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Jen80 skrev 2009-01-20 10:44:23 följande:
    Hej på er!Usch, idag är det verkligen synd om mig !! 40 graders feber och så fruktansvärt ont i halsen att jag inte ens får ner en godisbit . Nu håller sambon på att fixa soppa. Hoppas på att kunna äta lite. Tur att han är hemma iaf. Det dumma är att han blir lika slö som mig och gör inte ett skit förrutom när jag säger till honom . Är också shoppingsugen, men inväntar min Molobeställning först. Var så sugen på att åka in till stan och shoppa Svea star till halva priset . Hoppas kunna åka in imorgon och kolla in Pop-rean, men det lär väl inte gå . Avskyr att vara sjuk !!!
    usch för att vara sjuk, det låter nästan som influensan som vi precis har haft. Fy vad liten man känner sig... Tur att din sambo kan vara hemma!

Måste också kolla Katvig nu!
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

Jag tyckte där var lite fint Katvig, det kommer nog att bli ett och annat

melizza skrev 2009-01-20 10:52:43 följande:
    dem stövlarna var verkligen jättefina....men vi har redan två par regnstövlar.....tror min sambo blir knäpp om jag köper ett par till....shit jag hittade massa fint *dyrt*.....men skulle det inte komma mini appleprint??? har för mig att jag hört det i denna tråden....eller missade jag det?
    ja miniapple skulle det ju komma har jag hört, den hittade jag inte heller...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Jen80 skrev 2009-01-20 11:02:29 följande:
    Ja, liten ocgh gnällig . NU har jag tagit lite panodil och då känner man sig lite bättre ett tag...Han skulle varit ledig från jobbet hur eller hur, men jag funderar på om jag ska ringa och sjukskriva mig. Blir väl en karensdag om han inte kan åka och jobba på torsdag som det är tänkt?! Eller jag vet inte...
    jag ringde och sjukskrev mig och sambon har varit hemma de sista dagarna. Det funkade inte att vara hemma själv med feber och 2 barn, jag var helt totalt slut, har aldrig varit så dålig... Är fortfarande inte helt bra så det är verkligen en seg sak vi har råkat ut för...
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Jen80 skrev 2009-01-20 11:17:27 följande:
    Men kan man äta penicillin när man ammar?! Har inte kunnat kolla i halsen, men ska nog göra det.
    jag åt Kåvepenin för nån vecka sen och det var ok enligt läkaren. Ammar fortfarande
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

God middag!

Smultronhjärta skrev 2009-01-21 13:03:47 följande:
    Jag väntar lite..mest för att jag annars alltid får fel besked Vad har du köpt?
    brukar det dröja länge innan man får besked om varan finns eller inte?
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2009-01-21 13:42:02 följande:
    Tror det beror på hur mkt de har att göra i butiken- jag brukar betala när jag inte hört ngt på ett tag. Kommer betala ikväll. Vad köpte du?
    OK, ja då hör de väl av sig under dagen om det skulle vara något strul antar jag. Jag betalade direkt... Beställde en Molo tröja med bilar och stjärnarmar och en fleeceoverall, också Molo. Har den i storleken mindre och den är så himla fin
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12